Bone Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er nok enig at serien bør snart avsluttes ja, men syntes hun nye gå et anderledes pust i serien.. hun var ikke som de andré, og det gjorde meg ingenting! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvem er de andré? Er det en ny fyr som har kommet også? Synes den nye karakteren var usannsynlig, håper ikke hun blir værende. Men det blir hun nok. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skuespilleren som spiller Thirteen har fri for å spille inn en film, og kommer snart tilbake. Or so I heard. Jeg syns forøvrig at denne sesongen har vært flott underholdning. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvem er de andré? Er det en ny fyr som har kommet også? Synes den nye karakteren var usannsynlig, håper ikke hun blir værende. Men det blir hun nok. hehe.. dumme ordboken på min Desire! Av en eller annen grunn er førstevalget alltid andré! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er vel heller påtide å slutte med lite begrunnede innlegg? Vycan. Jeg liker denne sesongen godt så langt. Cuddy og House kunne virket som "slutten" til serien. Men jeg vil gjerne se mer House etter denne sesongen, og tviler på at det slutten og. Siden dette trossalt er en serie med rundt 10 millioner seere hver uke. Nesten så sesongen er min favoritt-sesongen min siden sesongen Taub, Thirteen og sånt ble introdusert. Vi har veldig okey gjesteskuespillere, mye dialog som forsatt er verdt å sjekke ut serien hver uke for, og handling som ikke akkuratt går i dass ved første øyeblikk. Samt jeg liker Cuddy og House veldig godt sammen, og det fungerer bedre enn hva jeg trodde det kom til å bli. Liker også Amber Tambyln, får meg til å savne The Unusuals hvor hun spilte en av de mange bra karakterne på serien. Også fint at Thirteen har en liten pause fra serien, siden jeg synes det har blitt litt for mye av henne de siste sesongene. Selv om det også nå har blitt litt vel mye Taub-fokusering och. 1 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er vel heller påtide å slutte med lite begrunnede innlegg? Vycan. Grunnet den dalendes kvaliteten. Bedre å gi serien en noenlunde verdig slutt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Synes serien holder koken, jeg. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Synes dagens episode var bra, men savner når Cuddy og House ikke var sammen, når de krangla om regelverk (og det å ikke følge dem) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når kommer neste a? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) 10. Januar ser det ut som, ihvertfall ifølge tvrage og myepisodes. Endret 30. november 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 17. januar ifølge Wiki. Damn, det er lenge til... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å herregud, nå har de castet Paula Marshall fra Californication og Lykkelig Skilt som søstern til Cuddy... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Artig episode i dag. Ubetalelig familiemiddag!! Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva skjer med begynnelsene av House for tiden ? Først tror man at noen skal havne på sykehus, så er det plutselig noen andre som faller om? .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg hadde trodd Cuddy ville ha iallefall reagert _litt_ på dopingen av sin egen mor men sitter der som en stumtjener og heller ikke når de står å vasker opp..jeg hadde ikke forventet meg apati. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Bare jeg som synes House og moren til Cuddy var VELDIG like i meninger og oppførsel på slutten der? Før hun stikker? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fant ei genial side nå, er en doktor av noe slag som går igjennom medisinen i House episodene. Han har gått gjennom alle frem til og med S07E09. Litt interessant å se at de som regel er inne på noe, men gjør tilpassninger for at det skal bli mer interessant. http://www.politedissent.com/house_pd.html Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg hadde trodd Cuddy ville ha iallefall reagert _litt_ på dopingen av sin egen mor men sitter der som en stumtjener og heller ikke når de står å vasker opp..jeg hadde ikke forventet meg apati. Apati? Hun holder jo på å bryteut i latter mens de vasker opp. Hun syntes jo helt klart det var morsomt - og det kan jeg og for seg godt forstå, med den mora.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva skjer med begynnelsene av House for tiden ? Først tror man at noen skal havne på sykehus, så er det plutselig noen andre som faller om? .. For tiden? Dei har alltid holdt på på den måten Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Syns det var herlig når Wilson oppdaget at han ble dopet også. =D - And that was for me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå