Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel heller påtide å slutte med lite begrunnede innlegg? Vycan.

 

Jeg liker denne sesongen godt så langt. Cuddy og House kunne virket som "slutten" til serien. Men jeg vil gjerne se mer House etter denne sesongen, og tviler på at det slutten og. Siden dette trossalt er en serie med rundt 10 millioner seere hver uke.

 

Nesten så sesongen er min favoritt-sesongen min siden sesongen Taub, Thirteen og sånt ble introdusert. Vi har veldig okey gjesteskuespillere, mye dialog som forsatt er verdt å sjekke ut serien hver uke for, og handling som ikke akkuratt går i dass ved første øyeblikk. Samt jeg liker Cuddy og House veldig godt sammen, og det fungerer bedre enn hva jeg trodde det kom til å bli.

 

Liker også Amber Tambyln, får meg til å savne The Unusuals hvor hun spilte en av de mange bra karakterne på serien. Også fint at Thirteen har en liten pause fra serien, siden jeg synes det har blitt litt for mye av henne de siste sesongene. Selv om det også nå har blitt litt vel mye Taub-fokusering och.

key_art_the_unusuals.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg hadde trodd Cuddy ville ha iallefall reagert _litt_ på dopingen av sin egen mor men sitter der som en stumtjener og heller ikke når de står å vasker opp..jeg hadde ikke forventet meg apati.

Apati? Hun holder jo på å bryteut i latter mens de vasker opp. Hun syntes jo helt klart det var morsomt - og det kan jeg og for seg godt forstå, med den mora..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...