Geir M Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Skuffende start, men dette var jeg forberedt på mtp. hvordan forrige sesong sluttet. Det blir nok mer action utover i sesongen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Syntes det er mer skuffende å lese her enn å se episoden... Kanskje litt mye fokus på "huddy" (skjønner dere ikke uttrykket, så kan dere ikke kalle dere ekte supportere), men chill litt da folkens... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg hadde likt teorien din String om det var.... Berba som tok over sykehuset. Han er tross alt en fan av serien (fo' sizzle) Hahaha. Første pasient: En stakkars Jamie Carragher som har en merkelig lidelse som rett og slett har fjernet all spenst. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Som mange andre ble jeg rimelig skuffet. Håper inderlig at House ikke ender opp som nye Grey's Anatomy. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pfft. Serien er nødt til å la noe annet enn syk fyr-> hva er galt? -> fyr blir verre -> løser det! hurra! -> Nei, fyren blir fortsatt verre -> Et par hjertestans og anfall, stadig nærmere døden -> Det blir avslørt at noen har gjort noe dumt/ekkelt/fælt, sannheten kommer for en dag i det House finner den egentlige løsningen. ha hovedfokus hele tiden. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pfft. Serien er nødt til å la noe annet enn syk fyr-> hva er galt? -> fyr blir verre -> løser det! hurra! -> Nei, fyren blir fortsatt verre -> Et par hjertestans og anfall, stadig nærmere døden -> Det blir avslørt at noen har gjort noe dumt/ekkelt/fælt, sannheten kommer for en dag i det House finner den egentlige løsningen. ha hovedfokus hele tiden. Det skjer i veldig mange episoder, ja. Men du må se litt bort fra det. De beste episodene er de som fokuserer på selve karakteren House. Som f.eks. da han havner i galehus. Selve pasientene er oftest ikke veldig interessante. Det som er interessant er interaksjonen mellom de viktigste karakterene i serien. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pfft. Serien er nødt til å la noe annet enn syk fyr-> hva er galt? -> fyr blir verre -> løser det! hurra! -> Nei, fyren blir fortsatt verre -> Et par hjertestans og anfall, stadig nærmere døden -> Det blir avslørt at noen har gjort noe dumt/ekkelt/fælt, sannheten kommer for en dag i det House finner den egentlige løsningen. ha hovedfokus hele tiden. Det har jo vært hovedfokuset nå i 6 (!) sesonger, så hvis du misliker det har du hatt nok av muligheter til å hoppe av... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det har jo vært hovedfokuset nå i 6 (!) sesonger, så hvis du misliker det har du hatt nok av muligheter til å hoppe av... neida, det har vært bakteppet, men det er svært mange andre ting som har hatt fokus, 13+Formann, 13s sykdom, Houses avhengighet, vennskapet med Wilson og en hel haug andre ting. Litt "kliss" må vi tåle også. Geir M: Vi får håpe vi får noen nye gode innblikk nå når vi får se en tilnærmet ny side av House. Vi har jo aldri sett ham fungere i noe forhold. Ellers enig i at "galehus" ()-episoden var knakende god. Forsåvidt også enig i at dette ikke akkurat var den beste episoden så langt, men det tar jo litt tid å bygge opp en helt ny setting, skal det være troverdig. la oss bare håpe at de ikke har diktet oppp noe hallusonasjoner igjen, jeg likte ikke lyssettingen i leiligheten til House mtp. at det skulle vøre virkelighet. (Men de ka da ikke dra den en gang til!?) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Må være litt rar jeg, liker de første par-tre sesongene best, da det var mest fokus på sakene, som i CSI, istedenfor dramaet mellom alle. Blitt litt vel mye Grey's Anatomy i det siste syntes nå jeg... Men, såklart, de episodene som virkelig stikker seg frem som de aller aller beste er de med fokus på House. Og da på House, syntes egentlig ikke historiene rundt 13 og slikt har vært noe særlig spennende. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Når kommer E2? For ca 7 timer siden kom den til min meste brukte tracker ihvertfall........ Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Bra episode og fin Huddy dynamikk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som har lyst til å hjelpe en stakkar til og få sett denne episoden, lurer på et åpent sted hvor Tor befinner seg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Og den finnes ikke i piratbukta? Isåfall er jo alltid google din venn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Fant den ikke i bukta nei. men dårlig til å leite var jeg Opplastet 38 min siden Endret 28. september 2010 av Petter Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Bruk Google. House s07e02 Eventuelt legg til 720p. Startet min nedlasting 7 til morgnen og det var fra tpb. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Google er som regel alltid ens venn. Nå har jeg ikke fått set ep. 2 enda, men den første ep. syns jeg også var litt kjedelig. Men, som sagt må man jo egentlig forvente seg noe slik når man så hvordan den forrige sesongen sluttet. Håper det er litt mer "action" i den episoden som jeg skal se om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ser dere virkelig på dette? Er jo PC-spillet dere må spille.. http://www.youtube.com/watch?v=YNXGi7MtPtM Ja.. kødder. Spillet suger, serien er bra. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Skuffende episode. Håper at de blir ferdig med "Huddy" så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå