Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pfft. Serien er nødt til å la noe annet enn

 

syk fyr-> hva er galt? -> fyr blir verre -> løser det! hurra! -> Nei, fyren blir fortsatt verre -> Et par hjertestans og anfall, stadig nærmere døden -> Det blir avslørt at noen har gjort noe dumt/ekkelt/fælt, sannheten kommer for en dag i det House finner den egentlige løsningen.

 

ha hovedfokus hele tiden.

Lenke til kommentar

Pfft. Serien er nødt til å la noe annet enn

 

syk fyr-> hva er galt? -> fyr blir verre -> løser det! hurra! -> Nei, fyren blir fortsatt verre -> Et par hjertestans og anfall, stadig nærmere døden -> Det blir avslørt at noen har gjort noe dumt/ekkelt/fælt, sannheten kommer for en dag i det House finner den egentlige løsningen.

 

ha hovedfokus hele tiden.

Det skjer i veldig mange episoder, ja. Men du må se litt bort fra det. De beste episodene er de som fokuserer på selve karakteren House. Som f.eks. da han havner i galehus. Selve pasientene er oftest ikke veldig interessante. Det som er interessant er interaksjonen mellom de viktigste karakterene i serien.

Lenke til kommentar

Pfft. Serien er nødt til å la noe annet enn

 

syk fyr-> hva er galt? -> fyr blir verre -> løser det! hurra! -> Nei, fyren blir fortsatt verre -> Et par hjertestans og anfall, stadig nærmere døden -> Det blir avslørt at noen har gjort noe dumt/ekkelt/fælt, sannheten kommer for en dag i det House finner den egentlige løsningen.

 

ha hovedfokus hele tiden.

 

Det har jo vært hovedfokuset nå i 6 (!) sesonger, så hvis du misliker det har du hatt nok av muligheter til å hoppe av...

Lenke til kommentar

Det har jo vært hovedfokuset nå i 6 (!) sesonger, så hvis du misliker det har du hatt nok av muligheter til å hoppe av...

neida, det har vært bakteppet, men det er svært mange andre ting som har hatt fokus, 13+Formann, 13s sykdom, Houses avhengighet, vennskapet med Wilson og en hel haug andre ting. Litt "kliss" må vi tåle også.

 

Geir M: Vi får håpe vi får noen nye gode innblikk nå når vi får se en tilnærmet ny side av House. Vi har jo aldri sett ham fungere i noe forhold. Ellers enig i at "galehus" (:p)-episoden var knakende god.

 

Forsåvidt også enig i at dette ikke akkurat var den beste episoden så langt, men det tar jo litt tid å bygge opp en helt ny setting, skal det være troverdig. la oss bare håpe at de ikke har diktet oppp noe hallusonasjoner igjen, jeg likte ikke lyssettingen i leiligheten til House mtp. at det skulle vøre virkelighet. (Men de ka da ikke dra den en gang til!?)

Lenke til kommentar

Må være litt rar jeg, liker de første par-tre sesongene best, da det var mest fokus på sakene, som i CSI, istedenfor dramaet mellom alle. Blitt litt vel mye Grey's Anatomy i det siste syntes nå jeg... Men, såklart, de episodene som virkelig stikker seg frem som de aller aller beste er de med fokus på House. Og da på House, syntes egentlig ikke historiene rundt 13 og slikt har vært noe særlig spennende.

Lenke til kommentar

Google er som regel alltid ens venn. :) Nå har jeg ikke fått set ep. 2 enda, men den første ep. syns jeg også var litt kjedelig. Men, som sagt må man jo egentlig forvente seg noe slik når man så hvordan den forrige sesongen sluttet. Håper det er litt mer "action" i den episoden som jeg skal se om ikke så alt for lenge. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...