JumboJet84 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvis 13 forsvinner, så spiller det ingen rolle for meg. Jeg klarte aldri å engasjere meg i hennes historie uansett. Med den karakteren var det bare huntington eller det å gjøre et stort poeng ut av at hun er bifil, ble litt kjedelig etter hvert imo. Enig der. En relativt kjedelig karakter. Synes Cameron kan komme seg tilbake til teamet igjen. Camron burde komme tilbake å lage litt drama mellom hun og Chase. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Håpar sidehistoriane blir litt meir interessanne i enkelte episodar i neste sesong. Morsom den tegneseriestripa på førre side, og ganske så korrekt óg igrunn. Merkar eg er litt lei alle differentials (House har framleis mykje bra kommentarar though). Det med pasientane går iallfall ut på det same kvar gong. Mystisk sjukdom, House finn svaret, så crashar pasienten og dei må starte på nytt, kanskje endå ein gong før pasienten overlever eller i verste fall døyr. Edit: men for al del, gler meg til neste sesong Endret 27. mai 2010 av Zapticon Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Pasientene er sjelden interessante. Mye av grunnen til det er at vi bare får følge de i en episode, og følgelig gir man litt faen i hvordan det går med de. Personlig synes jeg de fikk et litt for stort fokus denne sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Yeah, fått inn en god "erstatter" for Olivia Wilde i sesong 7. Olivia Wilde(Thirteen) er tilbake rundt de siste episodene av sesong 7 som sendes i 2010. Amber Tamblyn fra "The Unusuals" blant annet. Bra med en skuespillerinne som klarer bra å veksle mellom drama og komikk. Edit: Sesong 7 starter 20. September. Endret 20. juli 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fantastisk serie! Begynte å se sesong 1 i slutten av juni. Er nå nesten ferdig med sesong 3. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Har kommet masse promo'er for neste sesong, men alle er omtrent like, så linker bare til en her. http://www.youtube.com/watch?v=6arfaxa2_wc&feature=player_embedded Endret 13. august 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) "Generally without any clothes on." Hahaha Gleder meg til å se Amber Tamblyn denne sesongen mens Thirteeen/Oliva Wilde var borte fra serien for å spille inn filmer. Endret 13. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tror fortsatt folk at Cuddy er død? Det gir jo veldig mening, mtp. på reaksjonen fra folka rundt bordet når han sier "Im seeing Cuddy". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvorfor skulle de i helvete drepe av seriens female-lead? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er nok heller en reaksjon a la "Nå står ikke verden til påske." Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sånn ca 7,5 dager igjen nå. Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kommer til å bli bra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Yeah Jack Coleman(HRG fra Heroes) gjestespiller i en episode denne sesongen. Sansyneligvis som ukas pasient. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Faen meg på tide med litt House igjen! Dritalei denne tv-serie tørken og ser frem til lange, mørke og forblåste høstkvelder foran laptopen/tveen med litt kvalitet på boksen igjen. Begrenset hvor festlig det har vært med Anka Anna søker assistent og denslags piss nå på sommeren... Glær mæ Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har aldri vært stor fan av House x Cuddy. House x Cameron hadde vært mye bedre. Håper House tar seg opp. Syns ikke sesong 5 og 6 har vært like bra som de foregående sesongene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Synes sesong 6 inneholdt mange gode episoder, selv om jeg er enig i at sesong 5 ikke var noen höydare. Så første eoisode fra sesong 6 i går, har planer om å gjøre unna hele før mandagen. Er jo så lenge siden at jeg har glemt hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sesong 6 hadde veldig mange bra episoder, men avsluttningen var så skuffende syntes jeg. Sesong 5 var vel grei men hadde en bra avsluttning. Syntes nå jeg da. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Likte egentligt ikkje sesong 5 eller sesong 6. Eller eg likte dei, men synes dei har skuffet i forhold til tidligere sesonger, men gleder meg uansett til sesong 7. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg er enig at både sesong 5 og 6 var i sin helhet bare OK. Er jo fortsatt en kvalitet serie, men House har vært sterkere før. Likevel så må jeg si at sesong 5 hadde en fantastisk sesongavslutning - noe som trekker mye opp. Sesong 6 fortsatte med en utrolig god sesongstart! Så hvis vi kan få en like herlig start og slutt på sesong 7 blir jeg veldig glad - spesielt hvis alt i midten holder nivå med de tidligste sesongene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå