Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hvis 13 forsvinner, så spiller det ingen rolle for meg. Jeg klarte aldri å engasjere meg i hennes historie uansett. Med den karakteren var det bare huntington eller det å gjøre et stort poeng ut av at hun er bifil, ble litt kjedelig etter hvert imo.

Enig der. En relativt kjedelig karakter. Synes Cameron kan komme seg tilbake til teamet igjen.

Camron burde komme tilbake å lage litt drama mellom hun og Chase.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håpar sidehistoriane blir litt meir interessanne i enkelte episodar i neste sesong. Morsom den tegneseriestripa på førre side, og ganske så korrekt óg igrunn. Merkar eg er litt lei alle differentials (House har framleis mykje bra kommentarar though). Det med pasientane går iallfall ut på det same kvar gong. Mystisk sjukdom, House finn svaret, så crashar pasienten og dei må starte på nytt, kanskje endå ein gong før pasienten overlever eller i verste fall døyr.

 

Edit: men for al del, gler meg til neste sesong :)

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Yeah, fått inn en god "erstatter" for Olivia Wilde i sesong 7. Olivia Wilde(Thirteen) er tilbake rundt de siste episodene av sesong 7 som sendes i 2010. Amber Tamblyn fra "The Unusuals" blant annet. Bra med en skuespillerinne som klarer bra å veksle mellom drama og komikk.

 

ambertamblyn240.jpg

 

Edit: Sesong 7 starter 20. September.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg er enig at både sesong 5 og 6 var i sin helhet bare OK. Er jo fortsatt en kvalitet serie, men House har vært sterkere før. Likevel så må jeg si at sesong 5 hadde en fantastisk sesongavslutning - noe som trekker mye opp. Sesong 6 fortsatte med en utrolig god sesongstart! Så hvis vi kan få en like herlig start og slutt på sesong 7 blir jeg veldig glad - spesielt hvis alt i midten holder nivå med de tidligste sesongene. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...