Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syens det var en sykt bra sesong finale. Helt på høyde med avsluttingen på s4, som i mineøyne har vært den beste i serien.

 

Tviler på at slutten er enda en fantasi, kan ikke se at forfatterne ville dratt den en gang til. Og hvem så det ikke komme, vi viste jo alle at Cuddy egentlig elsket House men gjorde alt hun kunne for å benekte det(og aller mest til seg selv)

Lenke til kommentar

Angående Thirteen i neste sesong:

 

Hun kommer tilbake.

 

House will be minus Thirteen when it returns next season.

Olivia Wilde is taking time off from the Fox hit to shoot a starring role in the big-budget sci-fi western Cowboys & Aliens.

 

“Olivia will be there at the very beginning of the season, and then she will not be there for a period of time,” explains executive producer Katie Jacobs.

 

Production on the Jon Favreau-helmed Cowboys & Aliens — which is set to get underway next month and continue through the summer — is expected to overlap with season 7 of House by at least two months. The film also stars Daniel Craig, Harrison Ford, and Sam Rockwell. (Fun fact: Lost‘s Damon Lindelof co-wrote the script with Fringe exec producers Alex Kurtzman and Roberto Orci.)

 

“She had this opportunity and she was really excited about it,” says Jacobs. “We’re very proud of her and very happy for her.”

The seeds of Thirteen’s departure were planted in last night’s season finale when, in the final moments of the episode, the Huntington’s-afflicted doc announced that she was taking a leave of absence from Princeton Plainsboro.

“The two things — the dates that she was going to be away and the storyline [we wanted to tell] — worked out,” says Jacobs. “When the story unfolds it will [all make] make sense.”

 

Read more: http://www.spoilertv.com/search/label/House#ixzz0oPfhSmQF

 

Lenke til kommentar

Hvis 13 forsvinner, så spiller det ingen rolle for meg. Jeg klarte aldri å engasjere meg i hennes historie uansett. Med den karakteren var det bare huntington eller det å gjøre et stort poeng ut av at hun er bifil, ble litt kjedelig etter hvert imo.

Enig der. En relativt kjedelig karakter. Synes Cameron kan komme seg tilbake til teamet igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ha det orginale teamet tilbake :)

 

Et lite "dumt" spørsmål, hvis jeg forsto det slik, så hadde House en blodpropp i beinet sitt? Dette førte til noe "medical something", og hadde da valget

 

1. Amputere beinet, noe som da fører til at han mister beinet sitt (hvem skulle tro det? :tease: ) men han ville ikke få merkbare smerter (rett meg her hvis jeg tar feil).

 

2. Ta en operasjon som kan koste han livet, men han får beholde beinet sitt, men da må han leve med intense smerter (eller var bare House uheldig her?).

 

Spørsmålet mitt er da, hvorfor amputerer han ikke da?

Eller er det for seint.

 

Ikke bash meg hvis dette har blitt forklart i serien, husker bare ikke om dette har blitt nevnt.

Lenke til kommentar

House hadde muskeldød i beinet, det "smarteste" hadde vært å amutere, men han ville prøve å fjerne det døde muskelvevet så beinet kunne fungere som nytt igjen selv om det var veldig risikabelt og han kunne ha smerter hele livet, når han fikk ulevelige smerter etter operasjonen gjorde de en ny opperasjon som jeg ikke helt vet hva gikk ut på, men det endte med at han fikk et udugelig bein og smerter uansett.

Lenke til kommentar

House hadde muskeldød i beinet, det "smarteste" hadde vært å amutere, men han ville prøve å fjerne det døde muskelvevet så beinet kunne fungere som nytt igjen selv om det var veldig risikabelt og han kunne ha smerter hele livet, når han fikk ulevelige smerter etter operasjonen gjorde de en ny opperasjon som jeg ikke helt vet hva gikk ut på, men det endte med at han fikk et udugelig bein og smerter uansett.

 

Første operasjonen fjernet de bare blodproppen for å få blodstørmmen igang igjen gjennom beinet. Smerten skulle da hvis han hadde flaks forsvinne etterhvert. Dette funket ikke. Neste steg var å amputere, noe han ikke ville. De hadde da ett "mellomvalg" om å kun fjerne den døde muskelen. Dette ville da muligens fjerne smerten etterhvert (noe det ikke gjorde) men kunne også føre til varige smerter.

 

Slik jeg har forstått det ihvertfall.....

Lenke til kommentar

Diskuterte episoden med en Amerikaner jeg kjenner han kom med følgende konklusjon av episoden:

 

Just the way Cuddy was in this episode and how they showed Greg at the beginning I am if the premise after the secondary cave in was a hallucination or not. He has never "connected" with a patient before and I know that these were extreme circumstances, but hell, the one raped/pregnant girl from "One Room, One Day" dhould have had more effect on him than the woman from this episode. All of that House/Cuddy crap that happened last season was all House's hallucination, and I think this was also. My opinion, just from his reaction at the begining? Cuddy died. Everything was going up for her, all the sudden Her and Lucas are engaged, she has the adopted daughter... I'm sorry but the writer in me says that "this is the perfect time". The whole death from a Fat embolism? They don't happen that quickly. Fat travels slowly thru the blood stream Rewatch the episode and think "Cuddy Died" from the start of it... This looks like the Greg House we know. On a side note I want Jack Moriarty played by Elias Koteas back.

 

 

Noen som kanskje mener det samme som han? :p

Lenke til kommentar

Her er hva executive producer Katie Jacobs svarte i ett kort intervju angående siste episoden.

 

 

“This is real and something that they are going to try. It’s something they stayed away from for a long period of time because it’s dangerous and the consequences could be severe. But now they’re going to give it a try.”

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...