Andeby Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Likte den siste episoden veldig godt. Må bare spørre, er det en eller to episoder igjen nå? Virker litt uklart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 I følge wiki og fox sine hjemmesider så er det sesong-avslutting og en episode igjen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Åh. Vel, gleder meg fordet, House har altid gode sesongslutter. Skal nyte den. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ifølge myepisodes.com er det bare en igjen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Var vel litt tull med episodenavn på de som har blitt lagt ut på nettet. Den siste heter s6e20, men er vel egentlig e21. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 wow, tok en pause fra House, og så på episode 9 til episode 20 i går og i dag. NICE, den siste episoden var genialt satt sammen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3Thb-VoooGc&feature=related Relativt "kjedelig" sesongavsluttning, men slutten da! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Beste sesongavslutning, kunne ikke vært bedre Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg synes hånda til house så forgiftet ut på slutten, men jeg tar sikkert feil. Endret 18. mai 2010 av Selte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg synes hånda til house så forgiftet ut på slutten, men jeg tar sikkert feil. Enkelte har slike hender der blodårene "står ut" på den måten. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg synes hånda til house så forgiftet ut på slutten, men jeg tar sikkert feil. Enkelte har slike hender der blodårene "står ut" på den måten. ja, spesielt mange "gamle", kommer jo også ann på temperatur osv, men det var egentlig mest fargen jeg stusset over. Men det er sikkert støvet osv fra ulykken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nei, liker ikke tanken på House og Cuddy sammen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nei, faen, det KAN jo ikke være en hallusinasjon igjen? Hvis sesong seks starter med at han ligger i koma på sykehuset fordi han egentlig ble skadet da bygningen raste sammen blir jeg forbannet. Men det virket veldig "brått" til Cuddy å være. Først elsker hun ham ikke, "get over it", og diverse ganske grove personkarakteristikker, og så et par timer senere er det plutselig snudd på hodet? Hm, skeptisk. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nei, faen, det KAN jo ikke være en hallusinasjon igjen? Hvis sesong seks starter med at han ligger i koma på sykehuset fordi han egentlig ble skadet da bygningen raste sammen blir jeg forbannet. Men det virket veldig "brått" til Cuddy å være. Først elsker hun ham ikke, "get over it", og diverse ganske grove personkarakteristikker, og så et par timer senere er det plutselig snudd på hodet? Hm, skeptisk. Hun sa jo selv hvorfor hun var sånn. Hun ville ikke elske ham, men hun gjorde det allikevel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det virket litt...uhm...billig egentlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, det var det det gjorde. Så enten er det ikke virkelig, og det er skikkelig dårlig, eller så er det bare dårlig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Klisjè-alarm? Gutt nr 1 møter jente, gutt nr 1 blir uvenn med jente, jente møter gutt nummer 2, gutt nr 1 angrer, jente fremhever hvor mye hun hater gutt nr 1 og hvor mye hun elsker gutt nr 2, gutt nr 1 ender opp med jente. Når skal dette ende? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Interessant at denne sesongen har hatt minst seere av alle House- sesonger. Laveste seertall på sesongavsluttning også. Kilde: Wiki Forøvrig kom det jo en liten sak på akam: Filmet siste episode med speilrefleks. Og ja, vet denne saken ble postet for en stund siden fra NRK eller hva det var. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Var det sesongavslutningen? Huh, føltes ikke som det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nei, han er nok syk av skaden i skulderen (?) og derfor innbiller seg det, og Cuddy skal fortsatt gifte seg med Lucas. Yeey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå