Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg synes hånda til house så forgiftet ut på slutten, men jeg tar sikkert feil.

 

 

Enkelte har slike hender der blodårene "står ut" på den måten.

 

ja, spesielt mange "gamle", kommer jo også ann på temperatur osv, men det var egentlig mest fargen jeg stusset over. Men det er sikkert støvet osv fra ulykken.

Lenke til kommentar

Nei, faen, det KAN jo ikke være en hallusinasjon igjen? Hvis sesong seks starter med at han ligger i koma på sykehuset fordi han egentlig ble skadet da bygningen raste sammen blir jeg forbannet.

 

Men det virket veldig "brått" til Cuddy å være. Først elsker hun ham ikke, "get over it", og diverse ganske grove personkarakteristikker, og så et par timer senere er det plutselig snudd på hodet? Hm, skeptisk.

Lenke til kommentar

Nei, faen, det KAN jo ikke være en hallusinasjon igjen? Hvis sesong seks starter med at han ligger i koma på sykehuset fordi han egentlig ble skadet da bygningen raste sammen blir jeg forbannet.

 

Men det virket veldig "brått" til Cuddy å være. Først elsker hun ham ikke, "get over it", og diverse ganske grove personkarakteristikker, og så et par timer senere er det plutselig snudd på hodet? Hm, skeptisk.

Hun sa jo selv hvorfor hun var sånn. Hun ville ikke elske ham, men hun gjorde det allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...