iSimen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Daaamn Taub got lucky! And then not so much. Endret 27. april 2010 av iSimen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har vel ligget i kortene helt siden han ble med i serien at det kom... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hvorfor er dere så sikker på at han hadde seg. Fikk jo ikke se det. Så jo bare at han satte seg inn i bilen med hu kjerringa... EDIT: Men han pulte vel henne mest sansynlig.. Endret 28. april 2010 av Absolut Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvorfor er dere så sikker på at han hadde seg. Fikk jo ikke se det. Så jo bare at han satte seg inn i bilen med hu kjerringa... EDIT: Men han pulte vel henne mest sansynlig.. Hahahaha! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Håper virkelig de lager blu-ray versjon av årets sesong. Og at de kanskje også lager blu-ray av de forrige sesongene. Men en annen ting; Noen som vil kalle seg for "James Wilson" og legge til meg som venn? (Om en søt jente kaller seg "Lisa Cuddy" så er du min! ) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ;D Haha. Merkligste jeg har hørt på en stund her. Ny episode i natt heldigvis, litt for mye pauser denne sesongen spesielt. Husker ikke i fjor, men de små-pausene som har vært i år har vært veldig kjedelige uten House. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 House: I woke up in the wrong bed this morning. Random dude: Any bed your in, is the wrong one. House: That's not what your mama said, Oh Snap!! House er og blir en av de beste karakterene noen sinne. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bra episode, litt sånn fokus på homofili som kan likne på "Hjernevask" med Harald Eia. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 House: I woke up in the wrong bed this morning. Random dude: Any bed your in, is the wrong one. House: That's not what your mama said, Oh Snap!! Lo så jeg grein av den scenen. Ellers bra episode, i kjent House stil. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Bare 2 episoder igjen nå... (1. Ja det er bare 22 episoder denne sesongen. 2. Den som sist kom er nummer 20, ikke 19 slik det står i filnavnet. Sjekk wiki). Ser ut som alkohol kan spille en rolle i sesongavslutningen. Ellers mener jeg å huske at Wilson finner en viss kjent ting i neste eller siste episode... Endret 5. mai 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Dagens episode er bare fantastisk puttet sammen. Åh..en fryd å se på rett og slett. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nå syns jeg det er på tide at House får seg dame, han er jo så lei seg Husker svært godt dette i episoden hvor house møter foreldene sine, og Willson forklarer i bakgrunnen at de er lei seg for å se sønnen sin deprimert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå