EMS15 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 De var ganske heftige ja. Gled deg til slutten av sesong 5 også da de er ganske heftige. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hugh Larurie skal directe kommende episode selv. His name is Hugh Laurie. And he’s a workaholic.House’s leading man and producer will add to his already sizeable workload when he steps behind the cameras to direct this season’s 17th episode, slated to shoot in January and air March 22. “He starts prep when we get back [from the holiday break],” reveals exec producer Katie Jacobs. This isn’t Laurie’s first time in the director’s chair — he previously helmed the British dramedy Fortysomething in which he also starred — but this marks his first time calling the shots on House. “Hugh has been there since day one through every single episode, so he’s phenomenally smart and his instincts are [impeccable],” Jacobs says. “This is going to be great for morale, because there’s no one that the cast and crew and the writers want to work harder for than our leader.” The plot of the episode is being kept under wraps — grr! However, Jacobs at least lets slip that “it’s not a traditional episode.” How funny would it be if Laurie was tasked with directing the first real Huddy sex scene? Or even better, a Luddy break-up! What dream scenario do you see Laurie calling the shots on? Sound off below! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er bare å krysse fingrer og tær for at det blir nettopp det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Når blir denne sendt? http://en.wikipedia.org/wiki/Lockdown_(House) <- 12. April Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kutner død? ..Makes no sense .. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kutner død? ..Makes no sense .. Velkommen etter =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ja, Kutner jobber i hvite hus nå han.. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det var jo styggdumt Hvilke sesong / episode er det som er den nåværende? Begnte å se for noen uker siden Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sesong episode 6, episode 15. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg så alle sesongene fram til s.6ep.15 nå i påska. Meget kul serie! Lisa Edelstein er mega couger hot Har hatt sansen for det kvinnemennesket siden jeg så henne i The West Wing. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Her nevner du Lise Edelstien og ikke Jennifer Morrison og Olivia "Thirteen" Wilde!? :O Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ja, Coddy er den hotteste dama i House! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Cuddy, mener du. Olivia Wild er direkte stygg i trynet. Ja, du leste rett. Ser ut som et ailien. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Olivia Wilde ligner på eksen min, så er ikke så tiltrukket av henne nei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Olivia Wilde er pen, men hun virkelig litt for tynn. På noen av GQ-bildene av henne så ser hun jo ut som et utsulta barn fra afrika nærmest. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Olivia Wilde ligner på eksen min, så er ikke så tiltrukket av henne nei. I.. Hate.. You.. >.< Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Cuddy, mener du. Olivia Wild er direkte stygg i trynet. Ja, du leste rett. Ser ut som et ailien. Jaij, en som er enig med meg Altfor spisst ansikt, skikkelig hestetryne Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Cuddy, mener du. Olivia Wild er direkte stygg i trynet. Ja, du leste rett. Ser ut som et ailien. Jaij, en som er enig med meg Altfor spisst ansikt, skikkelig hestetryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå