saladin waits for alice Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tekstmelding scenen Ser ut som det er veldig lenge til neste episode dog jaja, har masse annet å kose meg med Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Helt grei episode, men langt fra House på sitt beste. House på sitt beste dreier seg langt mindre om de relativt kjipe og ubetydelige historiene om pasientene og mer om House og resten av den faste gjengen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det ingen house episode denne uken ? ;o Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Neste episode er 12/13 april. Men etter det skal det ikke være noen pauser. Siste episode kommer 17. mai og det er 6 episoder igjen nå. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvorfor er det pause nå da? Synst der er pauser hele tiden på House. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Påske er ingen hindring. Både Lost og House har gått i påsken, bortsett fra kanskje da det var forfatter-streik. Bare norske tv-kanaler som ikke tørr å sende toppserier i påsken. Det er bare fordi FOX og andre amerikanske kanaler vil ha mest mulig seere og episoder i mai-måned, fordi dette er en måned(April 29 – May 26, 2010) hvor seertallene skal være høye fordi dette er en måned hvor reklame-plass blir kjøpt opp. House er også litt korte sesong i år. Endret 23. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Norske kanaler? Vi diskuterer de som kommer ferske fra USA. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du skjønte tydeligvis ikke at jeg mente USA. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Norske kanaler? Vi diskuterer de som kommer ferske fra USA. Leste du hele innlegget? Ville ikke rettet på Mahavishnu hvis jeg var deg, hvis det er noe han ikke trenger opplæring i så er det tv-serier. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg leste hele, og så i andre avsnitt "Bare norske tv-kanaler som ikke tørr å sende toppserier i påsken.". Og da regnet jeg med at han trodde vi snakket om House på Canal +. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det han mente var at det er bare norske kanaler her som ikke vil vise serier i påsken siden de vil ha gode seertall osv. Og at USA ikke pleier å ta pauser i påsken siden de tør på en måte ta den sjansen. Ellers snakket han om House på FOX i USA. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ville ikke rettet på Mahavishnu hvis jeg var deg, hvis det er noe han ikke trenger opplæring i så er det tv-serier. Jeg vet ikke om jeg ville tolket det som et kompliment... Uansett, det er veldig surt med alle disse pausene. Tc: du er Wilson i fotballkategorien. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det var et kompliment til Mahavishnu! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen som vet hva den stressless-stolen House har på kontoret sitt heter? Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen som vet hva den stressless-stolen House har på kontoret sitt heter? Lurer jeg og på. Den ser comfy ut! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 halveis offtopic men startet se the west wing nylig hvor "cuddy" spiller callgirl i starten av s1, synest det var en litt morro vri i forhold til vanlige strenge cuddy. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva syns dere om Season 4 de to siste episodene? Vet de er gamle men så de først idag - Det er faktisk den mest utrolige episoden jeg har sett av en TV serie! Jeg vet ikke helt hva jeg syns om den, men jeg satt der og stirret på skjermen lenge etter episoden var ferdig! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 De var ganske heftige ja. Gled deg til slutten av sesong 5 også da de er ganske heftige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå