Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og "YEAH!!!"- ropet til Cuddy var bare FAIL...
Ja det var virkelig svake saker det ropet.

Jeg er egentlig overrasket over at de ikke har gjort dette før, å vinkle episodene ifra andre sitt ståsted og ikke altkonsumerende House.

Nårtid er det neste episode er på vei?

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig overrasket over at de ikke har gjort dette før, å vinkle episodene ifra andre sitt ståsted og ikke altkonsumerende House.

De gjorde det med Wilson noen episoder tilbake, og det funket helt greit. Grunnen til at de ikke har gjort det er vel at House bærer mesteparten av serien på sine skuldre. Han er den morsomste karakteren, den mest komplekse karakteren og Hugh Laurie gjør virkelig en helt fantastisk tolkning. Det eneste som var bra med forrige episode var de gangene House var involvert.

Lenke til kommentar

Ja, gledesropet på slutten der kan jeg være enig i at var en smule rat.. men, det var en liten detalj i en ellers strålende episode.. for meg er dette en av de beste så langt i sesongen! :)

For meg er serien House karakterene, og ikke "pasienthistorien" som er interessant.. så igjen, en hel episode med Cuddy, eller hvem det måtte være, er bare knall! Synes det er litt rart at folk synes at slike episoder er "middels/under par".. uavhengig av Cuddys utseende, så var jeg skikkelig glad for at en hel episode var tilegnet henne.. håper de gjør flere slike episoder om andre i serien også! Synes selv denne var like så god som den med Wilson (fortsatt uavhengig av det ytre) ..

Serien handler jo om House, og ja, der han som bærer serien, men nå har man jo hatt 6 hele sesonger med bare House, så jeg er så strålende fornøyd for at vi ser mer av de andre også jeg da..

:)

Lenke til kommentar
Hva var egentlig den sjekken som kom på slutten forresten? 850 dollar var den på. Skjønte ikke sammenhengen. Hadde det noe å gjøre med fyren med (nesten uten) tommelen?

Jo det var det. Tipper det er et avdrag.

Merket enda et fail med episoden - bitch. Blir feil å bli kalt det av 4/5 personer samme dag selv om det er et "vanlig" ord. Hvorfor skulle liksom Lucas si det? Og hvem i all verden fra forsikringsbransjen ville kommet å si det til sjefen på et sykehus..? Som sagt så likte jeg den episoden men "bitch!" og "YEEESSSS!" var to småstygge feil med episoden.

Synd det ikke er noen tegn til ekstraepisoden som var. Forhåpentligvis følger den med sesong- dvd'en når den tid kommer. Ellers så er det dumt med disse lange pausene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...