abandoned Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Noen som husker hvilke episode disse bildene er fra? tenkte å spørre her istedet for å lage en ny tråd Endret 25. januar 2010 av Johnnybadass Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som husker hvilke episode disse bildene er fra? tenkte å spørre her istedet for å lage en ny tråd De der er jo ikke fra house? Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Noen som husker hvilke episode disse bildene er fra? tenkte å spørre her istedet for å lage en ny tråd De der er jo ikke fra house? Nvm, jeg som somler verre her .. var fra en film med han som spiller wilson, fant ut nå. Endret 25. januar 2010 av Johnnybadass Lenke til kommentar
tobn Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kul episode i dag. Likte hu pasienten, pen og tøff. Hata karakteren til samme skuespiller i Entourage. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dages episode var ganske bra lærte mye om: sykopat Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Du burde heller fulgt med på skolen og lært ting der. Psykopat, ikke sykopat Kunne ikke dy meg. Endret 28. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nok en flott episode. Åja, jeg bidro bra. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 House fortsetter å holde et bra nivå. Fryktet at det skulle gå litt nedover etter rehaben, men vi får fortsatt servert den ene gode episoden etter den andre. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Blir fortsatt lurt med hvem det er som blir syk på begynnelsen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du burde heller fulgt med på skolen og lært ting der. Psykopat, ikke sykopat Kunne ikke dy meg. Kebabnorsk ftw (passer kanskje ikke meg, men er det hva mine venner kaller meg for ) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Episoden i natt skal visstnok dreie seg om "en dag på jobben til Cuddy". Altså noe lignende vi har sett med Wilson. Gelder meg, og håper det kommer flere av de, da det er morsomt å se ting fra litt andre perspektiv i blandt. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Gleder meg nå. Likte godt episoden om Wilson, så en episode om Cuddy kan bli spennende Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Greit å få se ting i hennes perspektiv, men jeg synes episoden ble teit noen steder. Slutten var iallfall sykt dårlig. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ganske grei episode, men ble egentlig ikke like bra som Wilson- episoden syntes jeg. Et lite hakk unna. Savna at vi ikke fikk se hva House drev med i det hele tatt, aldri fikk se pasienten. Dette var iallefall noe bedre enn de midt på treet- episodene vi har fått før denne. Hvor lenge gir dere forholdet til turtelduene egentlig? Tror det er over før sesongen er slutt iallefall. Jeg tror vi får en happy- ending med med House <3 Cuddy. Og "YEAH!!!"- ropet til Cuddy var bare FAIL... Endret 9. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva var egentlig den sjekken som kom på slutten forresten? 850 dollar var den på. Skjønte ikke sammenhengen. Hadde det noe å gjøre med fyren med (nesten uten) tommelen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Denne episoden kom i hvert fall høyt opp på min liste!! Aldri hatt noe særlig forhold til "pasientene", så en hel episode uten, var bare digg.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Svært svak episode. Cuddy funker utmerket som eyecandy i korte sekvenser gjennom episodene, men å fokusere på en henne en hel episode fungerer ikke. På tross av at hun begynner å bli gammel er hun fortsatt fin, men en uinteressant karakter. Hun har egentlig ingenting spesielt å by på annet enn å være erkeklisjéen på en flinkis-karrierekvinne/Supermamma som skvises av tidsklemma. Gjesp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå