Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Noen som husker hvilke episode disse bildene er fra? tenkte å spørre her istedet for å lage en ny tråd :)

De der er jo ikke fra house?

Nvm, jeg som somler verre her .. var fra en film med han som spiller wilson, fant ut nå.

Endret av Johnnybadass
Lenke til kommentar

Ganske grei episode, men ble egentlig ikke like bra som Wilson- episoden syntes jeg. Et lite hakk unna. Savna at vi ikke fikk se hva House drev med i det hele tatt, aldri fikk se pasienten.

Dette var iallefall noe bedre enn de midt på treet- episodene vi har fått før denne.

Hvor lenge gir dere forholdet til turtelduene egentlig? Tror det er over før sesongen er slutt iallefall. Jeg tror vi får en happy- ending med med House <3 Cuddy. :love:

Og "YEAH!!!"- ropet til Cuddy var bare FAIL...

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Svært svak episode. Cuddy funker utmerket som eyecandy i korte sekvenser gjennom episodene, men å fokusere på en henne en hel episode fungerer ikke. På tross av at hun begynner å bli gammel er hun fortsatt fin, men en uinteressant karakter. Hun har egentlig ingenting spesielt å by på annet enn å være erkeklisjéen på en flinkis-karrierekvinne/Supermamma som skvises av tidsklemma. Gjesp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...