iSimen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, tenkte det jeg også, men det var jo ikke direkte drap på samme måte. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 so, no comment regarding my gif avatar? Lastet ned. Husker jeg så det første gangen... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hehe, forresten er vel tide med house og en haug med andre tv serier fra neste uke? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Er vel 2 uker + til de fleste starter opp igjen. Ihvertfall til 24, House og resten for min del starter igjen. Endret 3. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 House skal visstnok starte neste mandag (11.01), se forrige side. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Oh damn! Håper ikke jeg blir lurt her, som jeg ble av en annen side forrige gang og tok feil selv. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 For å være helt ærlig er jeg littegrann skuffet over de siste episodene før jul. Savner det kyniske House som vi så i de første sesongene. Og er litt lei av hele House/Cuddy-greiene. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 House nominert som tidenes serie, og trenger noen stemmer! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1189023 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 House er bra, men det er jo ikke tidenes serie? Mange serier som slår house sånn sett. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Twin Peaks er også på listen. Da kan jeg ikke stemme. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som så "Mental" på TV 2 i kveld? Ikke for å spore av for mye men jeg så faktisk likheter med House. Engelsk og uortodokse metoder. Sender et par arbeidere ut på oppdrag, slik vi har sett med Foreman og Chase og resten av gjengen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ny episode i dag(i morgen)! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Wow, én av de bedre episodene denne sesongen. Tror faktisk jeg ville si at dette var den beste denne sesongen. House og Wilson var bare helt fantastiske, og det lille Foreman vs. Thirteen, Taub og Chase var morsomt. I tillegg var ikke casen helt gale heller! Thumbs up! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ganske bra i dag ja. Gråt av latter når når Wilson gjorde det han gjorde på resturanten (skriver det slik så jeg ikke spoiler for noen andre). Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Utrolig trist slitt tbh. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Wow, én av de bedre episodene denne sesongen. Tror faktisk jeg ville si at dette var den beste denne sesongen. House og Wilson var bare helt fantastiske, og det lille Foreman vs. Thirteen, Taub og Chase var morsomt. I tillegg var ikke casen helt gale heller! Thumbs up! Skriver under på denne. Gleder meg allerede til neste episoden Endret 12. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ah, deilig med en ny epidose House Synd det er to uker til neste gang... Btw folkens, vi må stemme frem House på pollen over tidenes serie! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fan-tas-tisk episode. Fy faen som jeg har savnet House de siste ukene. Og faen, Wilson er faen meg LEGENDARY. I restauranten, når han synger, whatever he does. Fantastisk gøy. Veldig trist på slutten da, men herlig laget episode hele veien. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Måtte lage denne her etter å ha sett ukens episode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå