Tabris Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Lol, amir90, genialt! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Måtte deles Chokke, visste ikke at klippet var ute Forresten jeg hadde problemer med å ikke le meg i hjel etter å ha sett House i black adder Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Black Adder er epic. Syns den faktisk er bedre enn Monty Python. Du kan også se mange gode sketsjer fra komedieprogrammet "A bit of Fry and Laurie" som også er ganske morsomt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvilken dag er det episodene kommer ut på? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Mandag i USA. Altså i natt for oss (som egentlig blir tirsdag for oss). Er vel om ca 6 timer fra nå. Og de som blir lastet opp på nettet er vel et par timer etter sending. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Drap og drap. Det er store diskusjoner om hvordan dette med aktiv dødshjelp er, så det er ikkke noe jeg gidder å diskutere. Hvis du var en lege og hadde en pasient som led de siste timene før han/hun skulle død og ber om å slippe lidelsene; hva ville du gjort? Vet ikke hva jeg ville gjort men jeg er sånn generelt litt for aktiv dødshjelp. Om aktiv dødshjelp er etisk riktig eller galt kan en argumentere for i en evighet. Jeg ville nok også gitt sprøyten. Juridisk blir det likevel i veldig mange land (og stater i USA) regnet som drap. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Mandag i USA. Altså i natt for oss (som egentlig blir tirsdag for oss). Er vel om ca 6 timer fra nå. Og de som blir lastet opp på nettet er vel et par timer etter sending. Nope, er på nettet ca 15-20 min etter den er ferdigsendt i USA. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Mandag i USA. Altså i natt for oss (som egentlig blir tirsdag for oss). Er vel om ca 6 timer fra nå. Og de som blir lastet opp på nettet er vel et par timer etter sending. Nope, er på nettet ca 15-20 min etter den er ferdigsendt i USA. Regne med tidsforskjellen også kompis! Edit; huhey så douchy jeg var der, sorry : D Endret 23. november 2009 av H.Eye Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Min erfaring er at 720p kommer mellom 3:30 og 5:00 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 720p kommer som regel ikke før 4:00 og oppover for tiden. Vet ikke om House har endringer i tiden episodene sendes, men ingenting har kommet ut før klokka 4 de siste 3-4 episodene i 720p. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Drap og drap. Det er store diskusjoner om hvordan dette med aktiv dødshjelp er, så det er ikkke noe jeg gidder å diskutere. Hvis du var en lege og hadde en pasient som led de siste timene før han/hun skulle død og ber om å slippe lidelsene; hva ville du gjort? Vet ikke hva jeg ville gjort men jeg er sånn generelt litt for aktiv dødshjelp. Om aktiv dødshjelp er etisk riktig eller galt kan en argumentere for i en evighet. Jeg ville nok også gitt sprøyten. Juridisk blir det likevel i veldig mange land (og stater i USA) regnet som drap. Med andre ord du kan kalle en spade for en trillebår. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 720p kommer som regel ikke før 4:00 og oppover for tiden. Vet ikke om House har endringer i tiden episodene sendes, men ingenting har kommet ut før klokka 4 de siste 3-4 episodene i 720p. Ute 3:26 i dag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Haha, jeg hadde glemt å stilt klokka på siden jeg bruker. Glad vi får pause fra Cameron, eneste jeg ikke likt de siste sesongene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hehe OK. ja, var greit med en pause fra Cameron men episoden var ikke noe spesiell i dag. Var ikke så morsomt, var ikke så spesielt og var ikke noe spennende. Det hele føltes litt "død" ut. Taub er en av grunnene til det og. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg syntes det var en relativt grei episode. Eneste jeg ikke likte er vel at Cuddy og Lucas fortsatt er sammen, men det varer nok ikke for lenge. Dessuten var taub genial i denne episoden. Og Chase var ikke så gæren heller. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Syntes det var en topp episode. Syntes det er gøy å se House' holdninger angående manipulering smitter over på de andre. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kona til Taub er klisjé. Liker hun han plutselig bedre når han virker mektig? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tror ikke helt at det er det det går på.. Det er å ville noe bedre for den man liker.. å føle at ens partner er verdt mer og kan ha "bedre jobb", siden vedkommende er verdt det og fortjener det.. At hun er skuffet over at mannen aksepterer å være en "skyllebøtte" er skuffende for en hun har høyere tanker om, og likte nå at han sto for seg selv.. noe han jo ikke gjorde, men dog.. Selv synes jeg det er veldig så kjipt at Cameron ikke er med lengre, men glad hun ikke er samme med Chase.. synes en semi-Hamron er spennende! hehe.. likte den delen godt i 1. sesong! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Syntes det var en topp episode. Syntes det er gøy å se House' holdninger angående manipulering smitter over på de andre. Enig, det er rett å slett fascinerende. Syntes episoden var langt mer underholdene enn forrige og det var behagelig å slippe kvinet til Cameron. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gleder meg sånn til det blir slutt mellom Lucas og Cuddy. Ellers var Taub ganske bra i denne episoden. Samme med House. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå