Svampebob Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Oki Så da er ikke kutner med i de nye episodene, siden jeg mener jeg så han tok selvmord Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Her er det vel lov med sånne spoilers Svampebob, siden de som diskuterer her ser på sesong 6 og følger med på USA sendingene. Men ja, helt riktig, Kutner tok selvmord i slutten av sesong 5 og derfor () er ikke han med videre nå nei. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Aha jaja så akkurat første episode av sesong 6. Så da er jeg på riktig i vært fall Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Aha jaja så akkurat første episode av sesong 6. Så da er jeg på riktig i vært fall Du MÅ se slutten av sesong 5 før du ser starten av sesong 6, slutten av sesong 5 ere rett og slett helt rå! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Mener jeg har sett, men ble bare litt forvirret når jeg sjekket på tekst-tv og det stod 9:16 og Kutner forsatt var i live. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Morsom episode dette, trodde jeg skulle krepere når House dukka opp på 80-talsfesten og Cuddy måtte påpeke at det var snakk om 1980-tallet xD Gøy å se Lucas igjen også, hele situasjonen ble jo temmelig pinlig, som påpekt. Stakkars House. Liker veldig godt at det er mye mer fokus på hovedpersonene nå. Kjemien mellom House og Wilson er jo noe av det beste i serien. Og endelig fikk Chase fortalt Cameron sannheten, blir spennende å se hvordan det forholdet går nå. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lurer bare på en ting ang. siste episode: Dunker Lucas Cuddy? (Klønete formulert ser jeg, men dere forstår vell) Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det har vel aldri blitt nevnt at de har hatt samleie, men det er jo en naturlig del av et forhold, så jeg går ut ifra at han har "dunket" henne på et eller annet tidspunkt.. Etter hva jeg har skjønt, så "dater" de nå, men hvorvidt forholdet deres utvikler seg får vi antakeligvis svar på i neste episode. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Liker ikke Lucas, jeg. Men tror neppe at forholdet kommer til å fortsette. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Blir fort til at jeg sitter oppe og ser ukens episode i natt. Gleder meg Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nei så trist dette ble da. Lucas får Cuddy. Chase blir og Cameron drar. Pluss at de slår opp. Nei og nei. Skulle vært Chase som skulle dratt. Cameron... I wan't you back! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Enig med mx1000, var litt trist i dag, men var jo sant da det Cameron sa. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nei så trist dette ble da. Lucas får Cuddy. Chase blir og Cameron drar. Pluss at de slår opp. Nei og nei. Skulle vært Chase som skulle dratt. Cameron... I wan't you back! Angrer på at jeg åpnet den. Hadde forresten lest om Cameron, før bare glemt det. Noe herk med han Lucas! Noen som vet om Thirteen i det minste kommer tilbake? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Her er det vel lov med sånne spoilers Svampebob, siden de som diskuterer her ser på sesong 6 og følger med på USA sendingene. Men ja, helt riktig, Kutner tok selvmord i slutten av sesong 5 og derfor () er ikke han med videre nå nei. Han ble faktisk skrevet ut av serien for å være med på Obamas valgkamp! Men damnit, House MD er noe av det beste jeg har sett på TV på lange tider. En av de beste seriene jeg noensinne har sett på, faktisk!! *hill, hill* Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Nei så trist dette ble da. Lucas får Cuddy. Chase blir og Cameron drar. Pluss at de slår opp. Nei og nei. Skulle vært Chase som skulle dratt. Cameron... I wan't you back! Hadde forresten lest om Cameron, før bare glemt det. Noe herk med han Lucas! Noen som vet om Thirteen i det minste kommer tilbake? Ja. Det nye teamet ser ut til å bli 13, Foreman, Chase, Taub + House. Forøvrig syntes jeg House er på vei mot sin vanlige rolle minus Vicodin- poppinga. Endret 17. november 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som vet om Thirteen i det minste kommer tilbake? Ja. Det nye teamet ser ut til å bli 13, Foreman, Chase, Taub + House. Forøvrig syntes jeg House er på vei mot sin vanlige rolle minus Vicodin- poppinga. Æsj, skulle ønske både Taub, Chase og spesielt Foreman kunne åke vekk. Veldig enig med deg der, føler at det er samme gamle greiene. Og det er jo ikke dårlig for all del, men nå gjorde de stor sak av at House ble en endret mann, og det føles litt feil at det bare sklir tilbake. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Æsj, har ikke likt de to siste sesongene like godt som de 4 første. Syns ikke House er like morsom, og så ble han en emobæsj som er teit. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det bare meg som syntes kjeven til Olivia Wild ser veldig mandig ut? Episoden var helt grei den, ikke noe mer enn det. Jeg er glad for å bli kvitt Cameron, da jeg er drittlei moralkompasset og sytinga fra den kanten. Old news er det også, så man skjønte jo greit konsekvensene når Chase åpnet brødsmella. Lucas - ser det ut som han bruker lebestift? Fyren har irritert meg siden han gjorde sitt inntog i serien. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Er det noen her som noen gang har skjønt hva som er galt med pasienten før man får all den medisin forklaringen i trynet på slutten? Jeg har aldri klart det, iallefall ikke 100%. Bare magefølelse, som House får Endret 17. november 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den i sesong 5 med han maleren skjønte jeg faktisk Han som var på 3 forskjellige "trial drugs" og alt samla seg i en slags hårball i magen hans og slapp ut piller innimellom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå