iSimen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Thirteen minner meg om eksen, så jeg er bare glad hun er borte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Thirteen synes jeg er gangske unødvendig nå som Cameron og Chase er med. Ser såklart det at hun kan retunere hvis f. eks Cameron eller/og eller Chase stikker. Savner Taub, selv om karaktern var litt sær så likte jeg alltid han. Men så lenge Wilson, House og Cuddy er med. Så er jeg egentlig strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sesong 5 DVDn endelig i hus, bare 3 uker leveringstid fra Play.com... Riktignok innom tollen en tur, men får da være grenser... Jaja, da blir det litt kveldskos Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Syns det har vært veldig bra episoder så langt i sesongen. Spennende sak de har laget omkring Chase og alt det styret. At 13 sannsynligvis er borte gjør meg ingenting, hun var stort sett bare eyecandy uansett. Savner Taub litt da. Men uansett godt å ha det gamle teamet tilbake. Spørs riktignok hvor lenge det holder etterhvert som greiene med Chase utvikler seg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Synes også det var utrolig spennende når House trodde han hadde halisuninasjoner igjen, men det var også rart å se Willson i en sånn setting også. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg syntes det var litt dårlig av Wilson å ikke innrømme at han hvisket enn å sende House på galehuset igjen. Lenke til kommentar
colert Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hvor er det dere ser house på nettet? på nrk eller nettet? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 *host*torrent*hosthost* Lenke til kommentar
Special P Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg syntes det var litt dårlig av Wilson å ikke innrømme at han hvisket enn å sende House på galehuset igjen. Wilson mente jo ikke seriøst at han skulle kjøre House tilbake til galehuset igjen da. Wilson skjønte jo at House hadde funnet ut at han snakker med sin døde kjæreste, og ville ha litt payback. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men hva var greia med at han hørte hvisking i kontoret da? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 *host*torrent*hosthost* host, warez host Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men hva var greia med at han hørte hvisking i kontoret da? Den skjønte ikke jeg heller. Wilson drive jo ikke å hvisker vedsiden av kontoret til House. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Men da kunne du sjå at dei utenfor snakket, sansynligvis så trudde bare House at det også var hvisking slik som på rommet. EDIT: Bokmålsfeen var innom. Endret 24. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bare lurte, noen som husker hvilken episode House snakket med en av de "klinikk pasientene", og fortalte den gravide damen at hun hadde fått parasitter!? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 tror det var en jule episode, husker ikke helt Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Er det kanskje 4 episode av 1.sesong? Endret 24. oktober 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det den hvor han snakker om at det er en parasitt som du kommer til å glede deg over og slik? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er riktig det folk sier, det er episode 104 - Maternity. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Åhh, var det den dere snakket om, jeg tenkte på den derre virgin birth greia xD Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Den der han lurer den gravide kvinnen og partneren hennes til å tro at hun har blitt gravid uten å være utro mot typen ved ett slags medisinsk mirakel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå