Xecuter Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva faen var det med lyden på denne episoden? Lydnivået var noen ganger mye høyere? PÅ forskjellige deler av episoden? Nja, virket som om de hadde kjørt lyden opp til maks og brukt alt av kompressorer og gater som eksisterer i hele verden! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Akkurat sett den siste episoden. En av de aller beste episodene. Men, uff, Chase, hva er det med deg? Idiot... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ingenting galt med lyden for meg. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva faen var det med lyden på denne episoden? Lydnivået var noen ganger mye høyere? PÅ forskjellige deler av episoden? Nja, virket som om de hadde kjørt lyden opp til maks og brukt alt av kompressorer og gater som eksisterer i hele verden! En scene der bakgrunns "støyen" var merkverdig høyere, men plaget meg ikke nevneverdig : D Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som vet når sesong 4 kommer på DVD? (Jeg tør ikke lete i tråden i frykt for å bli spoilet for mye, er på slutten av 2 sesong.) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hørte etter med lyden igjen og la mærke til det dere sier, det ble rett og slett irriterende nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tenkte meg det skulle bli det, og det ble det. En fabelaktig episode, rett og slett. Følelseladet og sterk. House is back. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som vet når sesong 4 kommer på DVD? (Jeg tør ikke lete i tråden i frykt for å bli spoilet for mye, er på slutten av 2 sesong.) Søkte på "cdon house 4". Første resultat: http://cdon.no/film/house_m.d._-_sesong_4-960245 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg støttet faktisk avgjørelsen til Chase her. Og er enig med de andre i tråden - fantastisk episode. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Voldsomt bra episode, men jeg liker ikke oppførselen til Chase.. Det bryter liksom litt med den hippokratiske ed.. :/ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fikk akkurat tid til å se helgens episode. Må bare si "WOW!" for en episode! Absolutt en av de bedre episodene. For øvrig merket jeg ingen problemer med lyden (720p SiTV). Har du noen tidspunkt hvor det er problemer? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 For øvrig merket jeg ingen problemer med lyden (720p SiTV). Har du noen tidspunkt hvor det er problemer? Selv har jeg NoTV HDTV, og det er rett og slett støy gjennom hele episoden. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 For øvrig merket jeg ingen problemer med lyden (720p SiTV). Har du noen tidspunkt hvor det er problemer? Selv har jeg NoTV HDTV, og det er rett og slett støy gjennom hele episoden. Ignorance is bliss. Scenen med House som "ikke skulle si et ord" fant jeg hysterisk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jobber dr House med studenter i sesong 4 (går på NRK1) fordi han nesten ble satt i 10 års fengsel i sesong 3? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Men hun leder dama sa noe slikt i sesong 3 da? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Voldsomt bra episode, men jeg liker ikke oppførselen til Chase.. Det bryter liksom litt med den hippokratiske ed.. :/ Hans oppførsel bryter med alt det legeyrket står for. Primum non nocere, er vel et begrep ikke Chase er kjent med. Likte episoden i og med at den var veldig spennende, og ikke minst pga Houses sprøe oppførsel, men likte virkelig ikke retningen Chase har gått i. Jeg likte karakteren, men nå kommer jeg ikke over det faktum at han som lege drepte et annet menneske. Leger skal ikke leke bøddel. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men hun leder dama sa noe slikt i sesong 3 da? Det som skjedde var at Foreman slutter fordi han ikke ville bli som House, så blir Chase sparket (av House) og så slutter Cameron. Så når sesong 4 starter er House alene og må derfor sette sammen et nytt team. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Voldsomt bra episode, men jeg liker ikke oppførselen til Chase.. Det bryter liksom litt med den hippokratiske ed.. :/ Hans oppførsel bryter med alt det legeyrket står for. Primum non nocere, er vel et begrep ikke Chase er kjent med. Likte episoden i og med at den var veldig spennende, og ikke minst pga Houses sprøe oppførsel, men likte virkelig ikke retningen Chase har gått i. Jeg likte karakteren, men nå kommer jeg ikke over det faktum at han som lege drepte et annet menneske. Leger skal ikke leke bøddel. Synes det ble feil jeg også, det hadde vært mer rett om han hadde nektet å behandle pasienten. Hva synes dere om hvordan Forman tok det? var det rett å brenne bevisene? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Getting away with murder! Chase er gangsta. Men skulle ikke forundre meg om det blir mer om saken i kommende episode®. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå