Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

DVD er like nyttig å ha som alle de gamle VHS-filmene jeg har liggende, de bllir jo aldri brukt. Jeg håper virkelig voddler kommer til norge ASAP, og at episoder blir tilgjengelige med en gang de blir sluppet ut i usa :)

--

Meneh, nå er det ikke lenge igjen til neste episode. Hadde vært tøft om house kommer tilbake til psykohjemmet igjen :D

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hell yeah

Har lasta ned Heroes, da er det bare å vente på House. Vurderer om jeg skal se episoden i natt eller la det vente til i morgen, og se om ikke jeg kan skaffe noe godt å tygge på også.

Edit: Der var den på vei ned.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Så nyeste episoden nå: :wow:

Dette var virkelig en av de aller beste episodene, visst ikke den beste jeg har sett. Rå historie med pasienten, og fryktelig artig med House som ikke skal si noe under differentialen, og når han kurerte smerten til han fyr'n :p

Lenke til kommentar
DVD er like nyttig å ha som alle de gamle VHS-filmene jeg har liggende, de bllir jo aldri brukt.

Hmm, ser på House DVDa mine rimlig ofte jeg, nå faktisk :)

Enig med deg. Jeg synes det er kjekt å briefe med House DVD-ene mine, er jo ikke noe kjekt å peke til en harddisk når noen spør om filmsamlingen din. :p

Lenke til kommentar

Alltid hatt et lite håp om at Chase og Cameron skulle komme tilbake i teamet, de har jo stått i introen hele tiden til tross for at de knapt har vært med siden sesong 4(?). Og nå ser det vel kanskje ut som de gjør det, håper jeg ihvertfall. Uansett, veldig god episode idag :)

Lenke til kommentar
Konge med miminga. :rofl:

Men Chase... What have u done, mate?

Hva syntes dere om det Chase gjorde? Jeg syntes det var galt når ingen av dem med sikkerhet vet om han planla en massakre eller ikke. Feil er det jo egentlig uansett men mindre feil om han definetivt planla slikt.

Ble vel rimlig klart at han planla det i den siste scena de hadde sammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...