Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Topp 10? For min del, Topp 3.

Liten megaspoiler for de kommende episodene:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Princeton-Plainsboro is undergoing another major shake-up: Sources confirm to me exclusively that Jennifer Morrison is leaving House.

Here’s what else I’m hearing about this surprising and, I’ll say it, disappointing, turn of events.

* Unlike Kal Penn’s dearly-departed Kutner, Cameron will not be killed off.

* Morrison’s on-screen husband, Jesse Spencer (Chase), is not leaving the show. (Do the math and you can probably figure out how she’ll be written out.)

* Producers are leaving the door open for Morrison to make a guest appearance later in the season.

http://ausiellofiles.ew.com/2009/09/24/exc...-leaving-house/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topp 10? For min del, Topp 3.

Liten megaspoiler for de kommende episodene:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Princeton-Plainsboro is undergoing another major shake-up: Sources confirm to me exclusively that Jennifer Morrison is leaving House.

Here’s what else I’m hearing about this surprising and, I’ll say it, disappointing, turn of events.

* Unlike Kal Penn’s dearly-departed Kutner, Cameron will not be killed off.

* Morrison’s on-screen husband, Jesse Spencer (Chase), is not leaving the show. (Do the math and you can probably figure out how she’ll be written out.)

* Producers are leaving the door open for Morrison to make a guest appearance later in the season.

http://ausiellofiles.ew.com/2009/09/24/exc...-leaving-house/

Velger å svare i spoiler:

For all del, NEI! Ikke dra Cameron... :( Jeg vil ha deg tilbake på teamet. Please don't leave!

Mulig dette ryktet kommer av dette bildet. Det var en som sa at Morrison var på et annet show eller noe.

Lenke til kommentar
Hvilke er deres top3 episoder?

Min liste:

1. s1e21 Three Stories (uten tvil, jeg har sett denne så mange ganger)

2. s2e17 All in

3. s2e10 Failure to communicate

Nummer 3 der, er det den med han som sitter i rullestol og druser seg selv ut i bassenget?

Lenke til kommentar

Niks. Rullestolmannepisoden er sesongpremieren i sesong tre. Failure to Communicate er, hvis jeg husker korrekt, da en reporter kommer inn, og har mistet evnen til å koble ord. Tror det var mot slutten av sesong to at den episoden kom. Tittelen passer også, så jeg regner med det er den.

DNR - Sesong 1 Episode 9.

Three Stories - Sesong 1 Episode 21.

Insensitive - Sesong 3 Episode 14.

Half-Wit - Sesong 3 Episode 15.

EDIT: Sjekka at det jeg skrev var korrekt og la til egen favorittliste.

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar
Skulle ønske vi fikk flere episoder fra ward 6, mange bra folk og artige ting som skjedde, ble knyttet til karakterene etter kort tid. Kjempefin sesongstart!

Einig, skulle faktisk ønske han skulle bli der lengre. Ein meget meget bra sesongopning, beste eg har sett på lenge! Lo godt då House ringte Wilson, og Wilson svarar: "House?" før House sarkastisk responderer: "No, your other friend at the asylum" Elsker sarkasmen til House :p

Lenke til kommentar

Dette var en veldig god episode, og en veldig merkelig en også. House møter Gjøkeredet, måtte jo bli bra. Episoden føltes også nesten mer som en pre-season-film enn en sesongstart. Blir spennende å se hvordan neste episode blir, og hvordan det blir utover i sesongen dersom House er kurert. Som noen allerede nevnte her så blir neste episode avgjørende for om dette lover godt eller ikke. Lurer på om dette var alt vi fikk fra ward 6, eller om House havner tilbake der senere i sesongen.

Lenke til kommentar
Dette var en veldig god episode, og en veldig merkelig en også. House møter Gjøkeredet, måtte jo bli bra. Episoden føltes også nesten mer som en pre-season-film enn en sesongstart. Blir spennende å se hvordan neste episode blir, og hvordan det blir utover i sesongen dersom House er kurert. Som noen allerede nevnte her så blir neste episode avgjørende for om dette lover godt eller ikke. Lurer på om dette var alt vi fikk fra ward 6, eller om House havner tilbake der senere i sesongen.

Einig i at det minna meir om ein pre-season-film, hadde på ein måte ein happy ending med ein struggle som han kom seg gjennom. Håpar så inderleg at me får sjå meir av ward 6!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...