Bruno Mars Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Men når jeg tenker på det så blir vel egentlig neste episode "sesongstart". Det er er jo egentlig nesten mer en preseason eller noe... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jepp, tenkte det samme rett etter episoden var ferdig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Flott episode! Må være topp tre av house. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bra episode, Hugh er genial, elsker han i rollen som House Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 En av de jeg liker best er "Lines in the Sand". Episode 4 i sesong 3. Syntes ikke denne var noe spessielt bra, men jeg har sett dårligere. Hva med å endre trådnavn til "House m.d - tråden" eller noe lignende foresten? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ahh, herlig med House tilbake. Jeg synes de løste det hele med en stor dobbel episode veldig smart. Jeg tenkte over det under episoden at det ikke hadde overrasket meg om House ble sendt hjem og at plottet på sykehuset begynte neste uke. Nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan denne "nye" House vil fortsette på sykehuset. Mye av sjarmen kommer jo fra at han var hensynsløs og anti-sosial. Jeg er litt redd for at dette vil forsvinne nå, men forhåpentligvis så går det greit. Igjen, for en herlig sesong start! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Må si hodet til House ser rart ut med kort hår :!: . Ellers en fantastisk episode . Så lenge til neste gang.. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Episk episode spør du meg. Lo så jeg gråt den første timen. Resten var bare genialt. Har ikke ord. Gliste meg halvt i hjel når episoden var ferdig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Virkelig bra episode, elsket den. Var dette jeg håpet på, noe som klarte å vekke interessen min for House igjen! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Snubla akkurat over denne artikkelen:http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/artic...ays-Laurie.html da er det egentligt bedre at han blir frisk i serien, selv om det ikkje blir heilt den samme House. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Grei start på sesongen. Men hva skjer nå? Mye av det morsomme med House er jo at han er et dypt forstyrret menneske. Skal bli spennende å se om de klarer å opprettholde nivået fra sesong 5, jeg skjønner ikke helt hvordan de skal få til det med en House i mental balanse. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er jo mulig at han bare spilte mot slutten og at han fortsetter i samme spor. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Tenkte akkuratt det samme. Neste episode blir ganske avgjørende for hvordan sesongen blir. Gleder meg Endret 23. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Special P Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvem var det som satt ved siden av House på bussen helt i slutten av episoden? Den sluttet akkurat for tidlig til at jeg klarte å se hvem det var. Noen som kanskje har en aning? Mulig det bare var en random person og da. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tror det bare er en helt tilfeldig fyr. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvis de hadde lagd en House spillefilm, vile den sett slik ut. Dette var en råsterk start på den sjette sesongen! Hvis resten av episodene holder en brøkdel av denne standarden, er jeg knallfornøyd! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvor ser dere den nyeste episoden? Jeg finner ikke noen sider som virker. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Fantastisk bra episode! House fortsetter å imponere med å stadig fornye seg samtidig som den beholder det som gjør den så bra. Sterkt skrevne episoder! Dog lurer jeg på som andre hvordan de har tenkt å balansere den nye House med den sjarmerende drittsekken vi liker så godt. Og som om ikke kvaliteten på episoden var nok, så startet de den med en av mine favorittsanger fra et av mine favorittband - No Surprises av Radiohead. Kan det bli bedre? Endret 23. september 2009 av Tabris Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Knakendes god episode ja, og i fantastisk kvalitet også <3 iTunes <3 Kom i House humør med en gang, men lurer på hvordan House blir nå, i forhold til kollegene sine osv. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det bare meg eller minnet slutten om Mannen som elsket Yngve? Hele det med å gå ut, vente på bussen og sette seg bakerst og smile. Uansett, episoden var konge. Blir nok topp 10 på meg i hvertfall, kanskje høyere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå