Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ligner, ja. Dårlig etterligning, nei. Dialogen i House er langt mer raffinert og forseggjort enn i samlebåndsserien Scrubs, og det er også mer interessant karakterutvikling etter min mening. Hvis man skal snakke om dårlige roller i House, synes jeg rollen til de 3 assistentene hans ofte virker poengløs og at episodene som gir innblikk i deres personlige liv er relativt uinteressante, spesielt med Foreman og Chase, men også den masete karakteren Wilson er relativt plagsom i lengden.

 

House sin karakter er på alle måter det sterkeste med serien, dialogen er morsomt og intelligent skrevet, skuespillet er så godt som det kan gjøres og personligheten hans er interessant og litt mysterisk.

Lenke til kommentar

hvis du har sone fri dvd kan det godt hende du får kjøpt sesong 3 i august

 

Godt poeng! Men vil den ha norsk tekst? Må nesten ha det, for jeg har ikke så veldig peiling på medisinske uttrykk og navn på organer på engelsk...

7863571[/snapback]

For å si det sånn, så tror jeg det er det samme, hvis du ikke studerer medisin da. Da bare kommer det en haug med lange termer som du ikke skjønner noe av, bare at det er på ditt eget språk. :D

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Hva skjer forresten med at det ikke har kommet en ny episode på leeenge nå? Jeg klør etter mer House, har sett opp til s03e14 nå. På grunn av abstinenser har jeg faktisk begynt med Prison Break....:(

8107682[/snapback]

Asså, episode 15 kom for 2 dager siden altså.. Ganske så bra, og skikkelig >_<

Lenke til kommentar
Hva skjer forresten med at det ikke har kommet en ny episode på leeenge nå? Jeg klør etter mer House, har sett opp til s03e14 nå. På grunn av abstinenser har jeg faktisk begynt med Prison Break....:(

8107682[/snapback]

Asså, episode 15 kom for 2 dager siden altså.. Ganske så bra, og skikkelig >_<

8108458[/snapback]

Vet, så det nå, men det tok faen meg sin tid. Lurer på hvorfor det ikke kommer ut regelmessige episoder som det gjør med f.eks. 24 s06. :hmm:

Lenke til kommentar
Hva skjer forresten med at det ikke har kommet en ny episode på leeenge nå? Jeg klør etter mer House, har sett opp til s03e14 nå. På grunn av abstinenser har jeg faktisk begynt med Prison Break....:(

8107682[/snapback]

Asså, episode 15 kom for 2 dager siden altså.. Ganske så bra, og skikkelig >_<

8108458[/snapback]

Vet, så det nå, men det tok faen meg sin tid. Lurer på hvorfor det ikke kommer ut regelmessige episoder som det gjør med f.eks. 24 s06. :hmm:

8108754[/snapback]

De kommer ut regemessig, en gang i uka, men noen ganger så er det en ukes opphold.. Kan hende det er sport på kanalen det egentlig går på veit du ;) Akkurat som vi er vant med her.

Men vet ikke hvorfor, men pleier å være regelmessig.

Lenke til kommentar

House regelmessig? Da har du levd under en stein :p

 

Gikk flere uker før vi fikk gårsdagens episode, og nå skal det går 3 uker til før vi får se mer :/

 

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sende det regelmessig jeg heller, samme gjelder Family Guy. Jeg vil se en ny episode hver uke! :)

Lenke til kommentar
House regelmessig? Da har du levd under en stein :p

 

Gikk flere uker før vi fikk gårsdagens episode, og nå skal det går 3 uker til før vi får se mer :/

 

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sende det regelmessig jeg heller, samme gjelder Family Guy. Jeg vil se en ny episode hver uke! :)

8109868[/snapback]

Greit, sorry, 2 uker var det siden siste..

Og ja, 2-3 uker til neste og..

Men har fulgt med på House siden første episode, og det har vært relativt regelmessig.. Uansett så synes jeg det er bedre med et par ukers opphold nå og da, enn å måtte vente 3-4-5 måneder på neste episode (Feks. Lost)

 

Uansett, litt spenning i å vente, veit du!

Lenke til kommentar

hvis du har sone fri dvd kan det godt hende du får kjøpt sesong 3 i august

 

Godt poeng! Men vil den ha norsk tekst? Må nesten ha det, for jeg har ikke så veldig peiling på medisinske uttrykk og navn på organer på engelsk...

7863571[/snapback]

For å si det sånn, så tror jeg det er det samme, hvis du ikke studerer medisin da. Da bare kommer det en haug med lange termer som du ikke skjønner noe av, bare at det er på ditt eget språk. :D

8107912[/snapback]

 

Hehe, jeg er ganske interessert i kroppen (spesielt på cellenivå - molekylærbiologi på blindern, here I come :p). Men har sett så langt som de har kommet ut i sesong 3 nå, og det er fortsatt topp underholdning selv om jeg ikke alltid klarer å følge med i svingene når de stiller diagnose...

 

Huff, ingen ny episode før den 27. mars. Har produsenten kommet med noen forklaring på alle forsinkelsene som forekommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...