The Norwegian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nei, han er kokk! Men jeg skulle ønske han hadde lik personlighet som house! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 ja fordi da ville han ikke bry seg om deg, med mindre du ble dødsyk Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Utrolig kul serie, likte denne. Litt kjipt at jeg oppdaget den så sent though Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kjøp sesong 1 og 2 på DVD. Vært hvert eneste øre! Mye bedre å ha sett episodene kronologisk, for da kan det hende du tar et par poeng du ellers ikke ville lagt merke til, som bygger på tidligere hendelser. Lenke til kommentar
megosta Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det noen flere som syner at dr. House minner om dr. cox i Scrubs?? Jeg synes ihvertall House virker som en dårlig etterlikning. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ligner, ja. Dårlig etterligning, nei. Dialogen i House er langt mer raffinert og forseggjort enn i samlebåndsserien Scrubs, og det er også mer interessant karakterutvikling etter min mening. Hvis man skal snakke om dårlige roller i House, synes jeg rollen til de 3 assistentene hans ofte virker poengløs og at episodene som gir innblikk i deres personlige liv er relativt uinteressante, spesielt med Foreman og Chase, men også den masete karakteren Wilson er relativt plagsom i lengden. House sin karakter er på alle måter det sterkeste med serien, dialogen er morsomt og intelligent skrevet, skuespillet er så godt som det kan gjøres og personligheten hans er interessant og litt mysterisk. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva skjer forresten med at det ikke har kommet en ny episode på leeenge nå? Jeg klør etter mer House, har sett opp til s03e14 nå. På grunn av abstinenser har jeg faktisk begynt med Prison Break.... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) hvis du har sone fri dvd kan det godt hende du får kjøpt sesong 3 i august Godt poeng! Men vil den ha norsk tekst? Må nesten ha det, for jeg har ikke så veldig peiling på medisinske uttrykk og navn på organer på engelsk... 7863571[/snapback] For å si det sånn, så tror jeg det er det samme, hvis du ikke studerer medisin da. Da bare kommer det en haug med lange termer som du ikke skjønner noe av, bare at det er på ditt eget språk. Endret 8. mars 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva skjer forresten med at det ikke har kommet en ny episode på leeenge nå? Jeg klør etter mer House, har sett opp til s03e14 nå. På grunn av abstinenser har jeg faktisk begynt med Prison Break.... 8107682[/snapback] Asså, episode 15 kom for 2 dager siden altså.. Ganske så bra, og skikkelig >_< Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva skjer forresten med at det ikke har kommet en ny episode på leeenge nå? Jeg klør etter mer House, har sett opp til s03e14 nå. På grunn av abstinenser har jeg faktisk begynt med Prison Break.... 8107682[/snapback] Asså, episode 15 kom for 2 dager siden altså.. Ganske så bra, og skikkelig >_< 8108458[/snapback] Vet, så det nå, men det tok faen meg sin tid. Lurer på hvorfor det ikke kommer ut regelmessige episoder som det gjør med f.eks. 24 s06. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva skjer forresten med at det ikke har kommet en ny episode på leeenge nå? Jeg klør etter mer House, har sett opp til s03e14 nå. På grunn av abstinenser har jeg faktisk begynt med Prison Break.... 8107682[/snapback] Asså, episode 15 kom for 2 dager siden altså.. Ganske så bra, og skikkelig >_< 8108458[/snapback] Vet, så det nå, men det tok faen meg sin tid. Lurer på hvorfor det ikke kommer ut regelmessige episoder som det gjør med f.eks. 24 s06. 8108754[/snapback] De kommer ut regemessig, en gang i uka, men noen ganger så er det en ukes opphold.. Kan hende det er sport på kanalen det egentlig går på veit du Akkurat som vi er vant med her. Men vet ikke hvorfor, men pleier å være regelmessig. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 House regelmessig? Da har du levd under en stein Gikk flere uker før vi fikk gårsdagens episode, og nå skal det går 3 uker til før vi får se mer :/ Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sende det regelmessig jeg heller, samme gjelder Family Guy. Jeg vil se en ny episode hver uke! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Okay, denne episoden var TØFF. Jeg digget den slutten. Gi meg mer, NÅ! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 House regelmessig? Da har du levd under en stein Gikk flere uker før vi fikk gårsdagens episode, og nå skal det går 3 uker til før vi får se mer :/ Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sende det regelmessig jeg heller, samme gjelder Family Guy. Jeg vil se en ny episode hver uke! 8109868[/snapback] Greit, sorry, 2 uker var det siden siste.. Og ja, 2-3 uker til neste og.. Men har fulgt med på House siden første episode, og det har vært relativt regelmessig.. Uansett så synes jeg det er bedre med et par ukers opphold nå og da, enn å måtte vente 3-4-5 måneder på neste episode (Feks. Lost) Uansett, litt spenning i å vente, veit du! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Liker godt House, synes det er en orginal vinkling på sykehuslivet, som er så mye brukt i tv serier for tiden. Endret 9. mars 2007 av theWWW Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hvis du har sone fri dvd kan det godt hende du får kjøpt sesong 3 i august Godt poeng! Men vil den ha norsk tekst? Må nesten ha det, for jeg har ikke så veldig peiling på medisinske uttrykk og navn på organer på engelsk... 7863571[/snapback] For å si det sånn, så tror jeg det er det samme, hvis du ikke studerer medisin da. Da bare kommer det en haug med lange termer som du ikke skjønner noe av, bare at det er på ditt eget språk. 8107912[/snapback] Hehe, jeg er ganske interessert i kroppen (spesielt på cellenivå - molekylærbiologi på blindern, here I come ). Men har sett så langt som de har kommet ut i sesong 3 nå, og det er fortsatt topp underholdning selv om jeg ikke alltid klarer å følge med i svingene når de stiller diagnose... Huff, ingen ny episode før den 27. mars. Har produsenten kommet med noen forklaring på alle forsinkelsene som forekommer? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har begynt å like House M.D nå.. MEn for meg er serien ganske tung og mettende om dere forstår, så en episode av gangen er mer enn nok for meg.. For øyeblikket ser jeg det på NRK, og noen ganger SVensk TV4, men det blir vel DVD-kjøp etter hvert også Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Yey, sesong 1 og 2 lå i postkassen idag, kommer til å bli en fin helg dette Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ser House, ja. Genial serie, genial rollefigur. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg så House, men et nytt konsept hadde ikke vært så gale nei. Det samme om og om igjen, og det lille som er historie er altfor lite og altfor kjedelig av. =/ Amerikansk serie med engelsk hovedrolleinnehaver yey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå