kris98 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Konge serie... Rett og slett Oh yes. Ord delings feil btw. Sorry, men blir berre litt frustrert når eg ser dei Egentlig ikke. Det er en kongeserie også, men mente det som at "konge" var noe ala "bra". Trodde det var et litt mer utbredt utrykk enn som så. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det har du faktisk rett i, trekkjer det tilbake Nærmar seg styggeleg no Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg er storfan av denne serien. Har aldri før sett en serie med en hovedperson som kan være til tider direkte usympatisk. (Dog skal det innrømmes at jeg ikke har sett på TV de siste fem årene, så kan være det ikke er noe nytt). Har fått med meg alle sesongene nå, og gleder meg stort til sesongstart! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kommer til å bli herlig med House igjen da. To episoder for oss å begynne med og! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Snubla akkurat over denne artikkelen: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/artic...ays-Laurie.html Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Snubla akkurat over denne artikkelen:http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/artic...ays-Laurie.html House uten House er ikke House, det går ikke. :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det sier seg nesten selv Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Det sier seg nesten selv Det ligger faktisk i navnet. De kan jo ikke lage en serie kalt House, M.D uten noen som heter House! Med mindre Houses hemmelige sønn kommer og tar over og er nett lik som House. Endret 20. september 2009 av Andeby Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Heldigvis er ikke dette Hotel Cæsar så jeg tviler på at det vil skje. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gleder meg så syyyykt til i morgen Men hvordan er det dere ser House? Eller er det litt dumt å spørre om siden det mest sannsynlig er ulovlig? Nrk sendte jo House før, men det var jo gamle episoder. Det er vel bare FOX som sender det nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Blir jo tirsdag for oss da. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gleder meg så syyyykt til i morgen Men hvordan er det dere ser House? Eller er det litt dumt å spørre om siden det mest sannsynlig er ulovlig? Nrk sendte jo House før, men det var jo gamle episoder. Det er vel bare FOX som sender det nå. Ser det i 720p litt utpå natta\dagen etter Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Faen meg på tide at House møter noen som er smartere enn han... nesten da. Hadde vært episk. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Når er det egentlig episoden kommer ut i natt? Den går fra 8-10 i USA, det blir vell 2-3tiden i natt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Starter 2, slutter 4 ja. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er det mulig å se den "live" via internett på noen måte? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg hadde belaget meg på "Fox on demand" men den tjenesten var naturligvis kun US folket... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du finner sikkert stream, men det hadde jeg ikke gjort om jeg var deg. Dårligere kvalitet, stress mtp. at det kan gå off air når som helst, og reklame. Men uansett, det blir vanskelig å finne tenker jeg. Enten så må du/dere være oppe til 6 tiden eller noe for å se de ferdige, eller se de i morgen! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det var deilig å endelig få sett den nye episoden. Har alle episodene 1-5 sesong pluss nå den første i sesong 6. Eneste serien jeg følger ordentlig med på. Ingen er mer genius enn House! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det var faen meg herlig. Hugh Laurie er en spesiell mann. Utrolig morsomt når han begynner å rappe på slutten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå