RainbowLady Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg gleder meg til den neste sesongen, men er ikke helt sikker på hva vi kan forvente. Kommer House til å være på loony-avdelingen hele sesongen? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hadde vært typisk om han bare var der noen få episoder, og det skulle ikke forundre meg i det hele tatt. Jeg håper han blir der ganske lenge, for serien trenger noe nytt som skjer nå, og House innlagt kan være utrolig morsomt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ser for meg at house blir enda mer sinnsyk, og begynner å stille diagnoser på de som skal behandle ham *mine innlegg* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 I love this Noen som vet når det begynner på NRK1 igjen? (Har ikke lest igjennom tråden) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 NRK henger jo årevis etter. Er de ferdig å sende sesong 4 i det hele tatt? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har lagt merke til at en episode fra sesong 5 har blitt sendt på NRK i hvert fall. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Når begynner sesong 6 i USA forresten? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Google? 21 September 2009 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Såpass seint ja. Jaja, får vera tolmodig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Alle House-sesongene har jo starta i september uansett, med unntak av den første. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er jo ikke spesielt lenge til heller, bare halvannen måned. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Forventer utrolig mye av denne sesongen og håper House er innlagt i en stor periode sånn at det kommer litt nytt stoff fra House. Føler egentlig at dette kan bli en utrolig bra sesong! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hadde vært typisk om han bare var der noen få episoder, og det skulle ikke forundre meg i det hele tatt. Jeg håper han blir der ganske lenge, for serien trenger noe nytt som skjer nå, og House innlagt kan være utrolig morsomt. Enig med deg at House trenger noe nytt for å holde showet interessant. Tror de har mye å vinne på å bruke karakteren House, og mindre av disse nøttene hans. Blir allikevel trist dersom de går bort ifra hovedkonseptet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 En ting er hvertfall sikkert. Med bortgangen til Kutner, og House sitt fravær vil jo plassen på sykehuset åpnes. Så det betyr at Camron og Chase blir enda mer i fokus denne sesongen, og kommer høyst sansynelig tilbake på fastid. Husker ikke om Camron var fast i S5, men Chase var ikke. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 En ting er hvertfall sikkert. Med bortgangen til Kutner, og House sitt fravær vil jo plassen på sykehuset åpnes. Så det betyr at Camron og Chase blir enda mer i fokus denne sesongen, og kommer høyst sansynelig tilbake på fastid. Husker ikke om Camron var fast i S5, men Chase var ikke. Begge to var veeldig inn og ut, Cameron var mer med enn Chase, men ikke fast Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Konge serie... Rett og slett Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Konge serie... Rett og slett Oh yes. Ord delings feil btw. Sorry, men blir berre litt frustrert når eg ser dei Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jay Hernandez fra Hostel-filmene, World Trade Center og den kortvarige serien Six Degrees gjestespiller i sesongstarten. Endret 13. september 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 4 dager igjen nå! Akkurat ferdig å se for andre gang nå, gler meg som en unge til s6! Håper egentlig at det blir litt mer fokus på karakteren House, og mindre på pasientene, likte veldig godt de siste episodene i s5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå