Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Nå 100% bekreftet for å legge til det, dog det var ikke noe overraskende?

 

Uansett, gode nyheter. Fox har bekrefta ikke bare at House er tilbake med ny sesong 21. september, men det vil være en 2-timers sesongstart i tilegg!

 

 

Monday, Sept. 21

8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere)

Lenke til kommentar
Nå 100% bekreftet for å legge til det, dog det var ikke noe overraskende?

 

Uansett, gode nyheter. Fox har bekrefta ikke bare at House er tilbake med ny sesong 21. september, men det vil være en 2-timers sesongstart i tilegg!

 

 

Monday, Sept. 21

8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere)

Barely can't wait!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har sett traileren tre ganger nå og gleder meg utrolig mye til sesongstart! Jeg lurer på om mye av plottet kommer til å være sentrert rundt the asylum under hele sesongen, eller om det bare er de 5-6 første episodene. Ender nok opp med at teamet til House er avhengig av litt ekspert hjelp som fører til at han returnerer til sykehuset. :new_woot:

Lenke til kommentar

Oi, må late som jeg ikke rødmer nå...

 

Groening: Trenger ikke å bety det, kan hende at de bare har filmet ferdig delene fra hjemmet House er i. Det med at de to første var filmet ferdig var noe jeg bare leste, Fox eller House-produksjonen eller skuespillerne har ikke bekreftet noe ved det så. Tviler liksom at en serie som House velger å bruke Laurie i hele episoden liksom, i hver scene altså. Blir litt vanskelig når de alikevel må betale lønn til alle hovedskuespillerne å ikke bruke noen av dem, og vi ser jo Wilson så de bruker hvertfall Cuddy og tror jeg da.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...