tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Høres spennende ut. Håper du tar rett egentlig. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Utrolig bra twist på episoda, ikke forventet i det hele! gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Den twisten ja, helt utrolig. Ble ferdig med å se gjennom alt av House nå idag. Og frykter nesten abstinenser etter den slutten. Gleder med allerede til høsten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det blitt bekrefta en ny sesong? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har det ikke det da? Mente at Omar Epps skrev på twitter at han var i gang med filming igjen... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 99,9% sannsynlig http://www.nj.com/news/index.ssf/2009/04/t...m_at_greys.html Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå 100% bekreftet for å legge til det, dog det var ikke noe overraskende? Uansett, gode nyheter. Fox har bekrefta ikke bare at House er tilbake med ny sesong 21. september, men det vil være en 2-timers sesongstart i tilegg! Monday, Sept. 21 8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Åh, herlig! September blir fantastisk med Dexter og House comeback. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå 100% bekreftet for å legge til det, dog det var ikke noe overraskende? Uansett, gode nyheter. Fox har bekrefta ikke bare at House er tilbake med ny sesong 21. september, men det vil være en 2-timers sesongstart i tilegg! Monday, Sept. 21 8:00-10:00 PM ET/PT HOUSE (2-Hour Season Premiere) Barely can't wait! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Nå har de to første episodene av sesongen blitt filmet visstnok, hvertfall første episoden og dermed har Fox satt i stand en ny promo. Første House S6 Promo Se filmen hos Youtube Sangen som blir brukt i promoen: "Grounds For Divorce" av Elbow Spotify-link: http://open.spotify.com/track/4zzQdimiXlhJ5023Rgmq3C Endret 16. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Haha, how many other friends do you have in the asylum. House ser badass ut. Gleder meg vanvittig mye nå. Alltid gøy med 2 episoder å starte en sesong og. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har sett traileren tre ganger nå og gleder meg utrolig mye til sesongstart! Jeg lurer på om mye av plottet kommer til å være sentrert rundt the asylum under hele sesongen, eller om det bare er de 5-6 første episodene. Ender nok opp med at teamet til House er avhengig av litt ekspert hjelp som fører til at han returnerer til sykehuset. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 På Omar Epps' (Foreman) twitter skrev han dette: 1st day of filming is going well. "Crazy Dennis" is the man, great atmosphere so far. 1:13 AM Jul 18th from web Betyr dette at han ikke er med i de første episodene? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Mahavishnu, jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Oi, må late som jeg ikke rødmer nå... Groening: Trenger ikke å bety det, kan hende at de bare har filmet ferdig delene fra hjemmet House er i. Det med at de to første var filmet ferdig var noe jeg bare leste, Fox eller House-produksjonen eller skuespillerne har ikke bekreftet noe ved det så. Tviler liksom at en serie som House velger å bruke Laurie i hele episoden liksom, i hver scene altså. Blir litt vanskelig når de alikevel må betale lønn til alle hovedskuespillerne å ikke bruke noen av dem, og vi ser jo Wilson så de bruker hvertfall Cuddy og tror jeg da. Endret 25. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Se filmen hos Youtube Utifra den promoen er blant annet Curtis Armstrong med i denne sesongen. Ellers er Franka Potente(første Jason Bourne-filmen) og James Earl Jones bekrefta skal være med i den nye sesongen. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Steike no gledar eg meg! Såg eit lite kyss inni der óg, House scores with the wacko's! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kommer til å bli en god høst, ny sesong av house, the big bang theory og stargate univers Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ble ferdig med sesong 4 for andre gang i dag, siste episode er faktisk veldig trist og Robert Sean Leonard gjør en veldig sterk rolle der på slutten. Venter nå på at sesong 5 skal komme på dvd, kommer i løpet av måneden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå