Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, maybe. Men å, det som hadde vore kult var viss fyrste episode i neste sesong hadde gått litt fram i tid til når House kjem tilbake til sjukehuset att, og deretter litt flashbacks eller liknande til rehabiliteringsperioden hans. Uansett, gler meg så sykt til hausten no!!

 

Sonja: Pasienten hadde Propylene glycol toxicity

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Beklager dypt, tenkte på feil episode.! Sangen du er ute etter heter As Tears Go By, og er originalt en Rolling Stones låt. Versjonen i episoden er spilt av Vitamin String Quartet. Dette kunne du lett googlet deg frem til, det står på episodens wikipediaside.

Lenke til kommentar
Beklager dypt, tenkte på feil episode.! Sangen du er ute etter heter As Tears Go By, og er originalt en Rolling Stones låt. Versjonen i episoden er spilt av Vitamin String Quartet. Dette kunne du lett googlet deg frem til, det står på episodens wikipediaside.

Søkte litt, men kunne godt tatt meg bedre tid. Skal gjøre det neste gang. :)

Lenke til kommentar
:cry:

Second.

 

Fy faen for en sesongavslutning!

 

Grugleder meg voldsomt til det starter på!

 

THIRD. Fy faen. Er helt målløs. Jeg kan ikke tro det jeg har nettopp sett for å si det sånn. Jeg ble faktisk helt deprimert når de viste hvordan han "klinte med Cuddy" alene i leiligheten osv. Jeg bare satt her og så på og kunne ikke helt tro hva jeg så på. House. :cry:

 

Jeg vet ikke om jeg gleder meg en gang til september med mindre alt er vanlig igjen. Vil nesten ikke se så store forandringer, ville savnet House som den er i dag så jævlig. Men selvfølgelig er jeg interessert i å se hva som skjer videre, og sånnsett kommer ikke september rask nok. Dette er noe av det villeste jeg har sett på lenge. Fantastisk episode (det var episode 23 også) og jeg er i sjokk. Skulle nesten ønske det hadde faktisk skjedd mellom House og Cuddy og at det gikk greit med House; på slutten når Wilson tok han til instituttet var bare så utrolig trist. Hele stemningen med sangen og trynet til House og Wilson var nesten for mye. :(

Lenke til kommentar

Selv tror jeg vi kommer til å se gode, gamle House -at så mye ikke er forandret..

 

Jeg tror at vi kommer til å få mer spennende "rød tråd", bare..

 

JEG TROR (har ikke sett noe spoiler, eller noe sånn, så dette er bare tipping), men jeg tror at kanskje første episode begynner litt med at de som er igjen på sykehuset trenger virkelig hjelp fra House, så de får lov til å beske han på den psykiatriske avdelingen.. også etter hvert så kommer de oftere og oftere (altså fra episode 2, 3, 4, osv.. at det blir fast innslag enten over telefon eller at de kommer, og at de diskuterer saker der..) .. men, jeg tror vi får se masse kul dialog mellom psykiaterne og House, og han setter de "på plass" med sarkastiske argumenter i stor stil, men en god porsjon selvironi over sin egen tilstand..

 

Bare noe jeg tror.. Tror ikke House forandres.. absolutt ikke.. når vi kommer til s06e01 så har nok House vært der en stund... tror jeg da.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...