Filmvenn Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Synes Cameron virker mer og mer dum for hver episode som går. Har begynt å like Chase litt smått igjen. Cuddy/Lisa Edelstein(?) er fin for aldern ja. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har sett promoen for sesongfinalen? Gleder meg til i natt altså! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sinnsykt bra episode! Hadde aldri tenkt meg dette skulle skje. Kommer det en 6. sesong? Virka nesten ikke sånn. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Faen nå gleder jeg meg noe jævlig her! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 House sesong 6 begynner visst i september, klarer ikke vente etter denne avslutningen! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Best yet.. Jeg klarer ikke helt velge mellom denne og S4 endingen (Det teller for begge episodene), men tror nesten det må bli denne. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Oh my god. Skikkelig WHAT THE FUCK følelse nå! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fantastisk bra episode! En av de aller beste så langt! September er jo alt for lenge til Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det hadde ikke jeg forutsatt skulle skje. Dette var en veldig god twist. Virkelig en bra episode, synes egentlig sesongen har også vært bra på slutten. Litt dystert det med Amber og Kutner, også det som skjer med House i tilegg. Nå er jeg glad for at Fox vil ha House gående så lenge som mulig(serien har jo trossalt de høyeste seertallene på kanlen ved siden av 24 blant dramaseriene. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg syns det var en kjempegod tvist, men er litt redd for at det skal føre til avvik fra 1-case-per-episode prinsippet de pleier å kjøre, iom at House er på psych. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg syns det var en kjempegod tvist, men er litt redd for at det skal føre til avvik fra 1-case-per-episode prinsippet de pleier å kjøre, iom at House er på psych. Er fullt mulig han er ute igjen nå s.6 begynner igjen. Casene er jo heller ikke akkurat det mest interessante med serien, ihvertfall ikke for min del. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det stod på wikip at de har spilt in ting til s6 på det som er mentalsykehuset (et nedlagt mentalsykehus i jersey, om jeg husker riktig), så jeg går utifra at hvertfall noe av s6 er house på mentalsykehus. Hvilket åpner for mye moro Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Second. Fy faen for en sesongavslutning! Grugleder meg voldsomt til det starter på! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kom til å tenke på noe (Spoiler pga ... vel ... spoiler alert. ): Hva var det egentlig House skulle på mentalsykehus for? Var det schizophrenia han har eller er det rehab pga. vicadin? Ble litt forvirra med det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er nok rehabilitering, Wilson sa at han kjente en person på et institutt som kunne ta han inn. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 House fant jo ut at det stikker dypere enn han trodde. Så det er nok psykisk+eventuelt rehab.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå