tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 HAHAHAH House med shades og den musikkspilleren. Haha, priceless. Helt fantastisk episode i tillegg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bah, house er så rart i det siste. Det er ingenting som er glad lengre. House er gal, kutner har drept seg selv. Alt er fucket. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 House har jo alltid vært en veldig dyster serie på mange måter. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Men det er ekstra dystert nå. Eneste oppturen var da han tente på liket Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Synes stripperne var litt fun jeg. At Wilson endte opp drita var latterlig, enda mer morsommere var det med Chase og jordbær. Trodde nesten han kom til å dø først, men tvilte på det. Savner forresten mer Chase fokusering etter dagens episode. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nå som vi nærmer oss slutten på sesong 5, så synes jeg at sesong 4 var en del bedre. Er vell 24 episoder i sesong 5 vist ikke jeg tar helt feil? håper virkelig at de to siste blir ordentlige spennende slik at jeg kan glede meg til sesong 6 (vist det kommer, noen som vet?) Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor ser dere House? NRK3? Canal+? På NRK3 har House for rundt 5-8 episoder siden blitt ferdig med rettsaken ang. sitt pillemisbruk om det hjelper å fortelle hvordan NRK3 ligger ann. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror de fleste følger det amerikanske sendeskjema, og er nok et par sesonger foran deg. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Folk her følger amerikansk sendeskjema. Så flest pirater her vil jeg tro Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Personlig streamer jeg det rett fra internett. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Canal+ er jo godt igang med sesong 5 da, ligger ikke så mange episoder bak tror jeg... Visst jeg ikke tar helt feil sendes House klokken 20.00 på hovedkanalen dems (husker ikke hva den het, bytter jo navn annenhver uke...) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp! Denne episoden likte jeg personlig veldig godt.. Veldig spennende med det som skulle skje med House, og litt spesiell "case" også.. Har aldri vært noe særlig fan av Cameron/Chase, så jeg likte at de kommer til å ta en liten pause.. Var også flott å se at House endelig tok steget frem også! Topp serie denne gangen! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bah, null overraskelse på starten. Visste at det ikke var den mannlige danseren det var noe galt med. Hadde blitt overrasket hvis det faktisk var ham! Men ellers, mye bedre episode nå! Kanskje fordi jeg fulgte med bedre i dag. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bah, null overraskelse på starten. Visste at det ikke var den mannlige danseren det var noe galt med. Hadde blitt overrasket hvis det faktisk var ham! Ja, de er litt forutsigbare der.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 De startene er ALLTID like forutsigbare. Det er moro Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Satt og lo på slutten. Det tok sin tid. Jeg vil se mer Cuddy-hud! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Cuddy er jo den heiteste dama i house by far. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Cuddy er jo den heiteste dama i house by far. Hvert fall med tanke på alderen. Hun var så deilig i den nest siste episoden i sesong 4. Den episoden som heter "House's head" elns... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Deiligste dama uansett. Hvis jeg skulle gifte meg med EN dame i verden, hadde det vært henne. (skuespilleren altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå