Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nettopp den siste episoden, nei, Kutner er borte :( Jeg likte han, han var "comic relief" i serien. Likte i grunn ikke måten han ble skrevet ut av serien på, følte at det ikke helt passet...

 

House?

Ja, Kutner kom med de morsomme kommentarene, mens de andre var super seriøse.

 

Jeg likte Kutner, han minner meg faktisk om et par av medstudentene mine på medisinstudiet, mange i klassen er som han, spøker og tuller. Det jeg ikke likte med måten han ble skrevet ut av serien, var at de sa at han begikk selvmord. Føler at det var helt i strid med den karakteren vi har blitt kjent med. Han var alltid den positive og laidbacke personen.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på at Gregory House allerede tilfører serien mye comic relief.

 

Kutner ble skrevet ut på den måten fordi manusforfatterne synes det kunne gi hovedpersonen en spennende karakterutvikling i ettertid, basert på at det var overraskende og uventet.

 

Personlig synes jeg Kutner virket mer nervøs enn laidback, men han hadde en del spøkende kommentarer, ja.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Svensk tv4 viser house.

 

Mandag-Fredag på tv4. Klokka 15:00. Viser sesong 3. Begynner med episode 1 på mandag.

 

Samme kanal viser sesong 4. Hver tirsdag klokka 21:00. Episode 10 vises på tirsdag.

 

 

Gleder meg allerede til episode 22 av sesong 5. Blir det en til sesong med house? Noen som vet noe.

 

House M.D. er uten tvil en av de beste seriene jeg har sett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...