iSimen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg syns forøvrig ikke de skal fylle den opp, ikke enda iallefall. Blir litt rart. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så nettopp den siste episoden, nei, Kutner er borte Jeg likte han, han var "comic relief" i serien. Likte i grunn ikke måten han ble skrevet ut av serien på, følte at det ikke helt passet... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Passer aldri at folk dør. Synes de har gjort det helt greit, foreløpig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så nettopp den siste episoden, nei, Kutner er borte Jeg likte han, han var "comic relief" i serien. Likte i grunn ikke måten han ble skrevet ut av serien på, følte at det ikke helt passet... House? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så nettopp den siste episoden, nei, Kutner er borte Jeg likte han, han var "comic relief" i serien. Likte i grunn ikke måten han ble skrevet ut av serien på, følte at det ikke helt passet... House? Ja, Kutner kom med de morsomme kommentarene, mens de andre var super seriøse. Jeg likte Kutner, han minner meg faktisk om et par av medstudentene mine på medisinstudiet, mange i klassen er som han, spøker og tuller. Det jeg ikke likte med måten han ble skrevet ut av serien, var at de sa at han begikk selvmord. Føler at det var helt i strid med den karakteren vi har blitt kjent med. Han var alltid den positive og laidbacke personen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg tenkte på at Gregory House allerede tilfører serien mye comic relief. Kutner ble skrevet ut på den måten fordi manusforfatterne synes det kunne gi hovedpersonen en spennende karakterutvikling i ettertid, basert på at det var overraskende og uventet. Personlig synes jeg Kutner virket mer nervøs enn laidback, men han hadde en del spøkende kommentarer, ja. Endret 13. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Aaw, så søtt at Cameron og Chase skal gifte seg. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hva synes dere om slutten på den siste episoden, er House i ferd med å bli litt koko? Endret 16. april 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
Rullestol-Tord Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva synes dere om slutten på den siste episoden, er House i ferd med å bli litt koko? Wilson hinta jo til at House holdt på å miste grepet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Neida, han fikk jo tilbake hans mojo. Det ordner seg, eneste bekymring er religiøsiteten. Hvis han blir kristen så slutter jeg å se på. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 He-he, enig der, House passer ikke som en religiøs la-la person:) Men, jeg tenker mer på slutten, når han ser Amber, og deretter får et rart uttrykk i øynene. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kutner ble skrevet ut fordi Kal Penn fikk jobb i Obama-administrasjonen. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nok en genial episode! Jeg får rett og slett ikke nok av denne serien. Jeg har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg har sett igjennom de tidligere sesongene! For en fantastisk serie! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det som hadde vært konge var om House ble mer overbevist om at Kutner ble drept. Da hadde vi fått noen skikkelige Sherlock Holmes episoder. Lenke til kommentar
vaaland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Svensk tv4 viser house. Mandag-Fredag på tv4. Klokka 15:00. Viser sesong 3. Begynner med episode 1 på mandag. Samme kanal viser sesong 4. Hver tirsdag klokka 21:00. Episode 10 vises på tirsdag. Gleder meg allerede til episode 22 av sesong 5. Blir det en til sesong med house? Noen som vet noe. House M.D. er uten tvil en av de beste seriene jeg har sett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva skal man med svensk tv når Nrk også viser house. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det var dumt at Kutner måtte forlate serien, elsket han i House. Boohoo. Endret 18. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Enda en genial episode... Det er få serier som holder seg såpass bra som House MD gjør! Endret 28. april 2009 av Kjobben Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dagens episode hadde noen lyspunkter. Da house snudde seg og viste at han hadde på shuttershades holdt jeg på å pisse på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå