Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ep 19 var blant de bedre i hele serien. Mos Def gjør sakene sine bra!

 

Sesong 5 er den siste eller? Mener å ha lest at det planlegges en spin-off basert på en karakter som introduseres i sesong fem, så da antar jeg at det er slutt etter ep 24. Mao bare 4 episoder igjen...

 

Æsj. Jeg er like avghengig av den serien som House er av Vicodin.

Lenke til kommentar

Tankerekken(e) din(e) har null stringens.

 

Vi gjør det enkelt: Nei, episode 19 var ikke noe bra. Sesong fem er ikke den siste. Spin-off-serien du snakker om var en pilot som skulle lages basert på detektiven Lucas (Michael Weston), dette ble det ikke noe av. At en spin-off-serie lages har ingenting å gjøre med om en serie slutter eller ei.

Lenke til kommentar

Hersketeknikken funker dårlig for deg, "unge mann"

 

Jeg syntes ep19 var blant de bedre og står for mine ord. Mulig jeg er noe ukritisk i min vurdering ettersom Mos Def er en liten favoritt her i gården, men dog. Kunne sikkert forumlert meg vassere i form av å presisere at det var min subjektive mening, men det jeg tror de fleste oppegående debattanter skjønte...

 

Ellers takk for info.

Lenke til kommentar
Nei, episode 19 var ikke noe bra.

dette er jo din mening. jeg er uenig.

 

Jeg måtte le av minnesiden til Kutner. Greg har ikke skrevet en dritt, når selv Chase skrev noe!

Vis.

 

Ellers morsomt at de personene jeg først ikke kan fordra, men begynner å like etter at de har dødd er de som blir valgt i serien.

http://www.fox.com/kutner/

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Hersketeknikken funker dårlig for deg, "unge mann"

 

Ingen hersketeknikker her i gården. Bare moteriktig kjepphøyhet. Prøver ikke å lage kvalm.

 

dette er jo din mening. jeg er uenig.

 

Selvsagt. Men jeg har selvfølgelig rett.

 

Flott at Mos Def er med, det er et stort pluss. Synes dog de brukte han for lite i episoden. Han har mer inne enn som så. Strukturen, for øvrig direkte rappet fra Le scaphandre et le papillon, synes jeg var dårlig gjennomført, i og med at de misset hele poenget med hvorfor det ble brukt i overnevnte film. Nemlig for å kunne virkelig føle på kroppen hvordan det er å være «locked-in». Da de litt ute i episoden begynner å gå vekk i fra dette konseptet, så mister det hele mye damp. Scenene i drømmeland og i flashbacks (samt litt for mye lettstemthet i dialogen til Mos Def) vitner også om en litt veik holdning til konseptet — som er å utsette tilskueren for et ubehag, og en spesifikk fenomenologisk innsikt.

 

I tillegg fortsettes denne diskursen om House og Gud. Den liker jeg egentlig ikke så veldig godt. Synes det var bedre da de var tøffe nok til å vri seg unna dette ved å gjøre House for intelligent og rasjonell, kanskje selv for mange tilskuere. Dette aspektet har blitt veikere nå, hvor han ofte blir taus og kontemplativ istedenfor brysk og verbal. Jeg har ingen problemer med at House utforsker spiritualitet og De Store Spørsmål, men hold for pokker organisert religion ute av bildet. Det er å sleike det amerikanske publikum oppetter ryggen, og har lite med karakteren Gregory House å gjøre.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle jeg «trolle»?

 

Istedenfor å komme med jeipen kan du jo fortelle om hva du synes er bra med episoden, så kan vi diskutere litt, slik at vi kan komme frem til en mer detaljert bevisførsel for hvorfor jeg har rett i at episoden er kjip.

 

Er bare ute etter litt fighting spirit her. Ikke noe mer. Du trenger ikke å ta deg nær av at jeg tidvis er frekk.

Lenke til kommentar

Du har jo ikke "rett" i at episoden er dårlig. Det er kanskje rett for deg, men ikke for alle. Du sier det som om at du har fasitsvaret på hvor bra en episode er, noe som blir helt galt.

 

Jeg syns episoden var bra med kamerabruken, bra idé i starten med å bare ha hans synspunkt. Likte også Mos Def sine skuespillertalenter.

Lenke til kommentar
Enig, skjønte lite da de fant han dau og trodde lenge house drømte ellerno :\ Lurer på om chase eller cameron tar plassen hans, lov å håpe.

 

 

There's an opening on House's team now. Will Chase or Cameron fill it?

SHORE: No, there's a different Chase-Cameron storyline coming up. We touch on it, but that's not really where we go with it.

JACOBS: There's fallout in every part of the hospital because of this. This will affect everybody.

 

Are you planning to fill the position?

SHORE: Not initially. It's not going to happen this year.

http://ausiellofiles.ew.com/2009/04/house-exclusive.html

 

Var ikke lang tid du fikk lov til å håpe. Sorry!

 

 

Spoiler: Litt om Chase/Cameron og den ledige plassen, relativt mild.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...