tobn Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 haha ja den var fin fin. Bra episode. House tok til vettet å skjønte han er mye kulere når han ikke er glad. Og han så også mye tøffere ut når han hadde skjegg, la oss håpe det vokser fort ut igjen. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som husker hvilken episode i hvilken sesong den episoden da House sparket to av legene sine og den siste sluttet eller noe slikt? Har nettopp "kjøpt" (noe annet er vell ikke lov å si) sesong 4, men gidder ikke lete etter den episoden når jeg ikke vet om den er der engang. Hmm, ble litt rotete innlegg, men der skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som husker hvilken episode i hvilken sesong den episoden da House sparket to av legene sine og den siste sluttet eller noe slikt?Har nettopp "kjøpt" (noe annet er vell ikke lov å si) sesong 4, men gidder ikke lete etter den episoden når jeg ikke vet om den er der engang. Hmm, ble litt rotete innlegg, men der skjønner sikkert hva jeg mener Siste episoden i sessong 3... Forøvrig ikke et dumt kjøp og faktisk køpe noen sessonger... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Siste episode var litt døll for å si det sånn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jupp, men forrige ukes var veldig bra i mine øyne . Morsomste var kommentaren om "Once you go black.. eh." og stirra bort på Thirteen . Endret 20. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det noen som er enig med meg når jeg sier at det er en skikkelig bra serie, og en skikkelig skummel lege? Tror jeg hadde gjort mitt aller beste for å holde meg frisk hvis han hadde vært min fastlege. Skal bli moro å se hvordan forholdet mellom han og Cameron utvikler seg, de er så totalt forskjellige, men det er vel det som er så bra. Dessuten hørt om ei eksdame av House som kommer. Artig. House har det med å si de rette tingene der hvor de skal De manusforfatterne må være noen ordentlige glupinger, tror jeg skal sette av penger til alle sesongene. Hvor mange er det nå BTW? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sesong fem ruller over amerikanske TV-skjermer nå. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da får jeg rappe med meg 3 og vente litt til de andre synker noget. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Synes det var en fin ny vri på denne episoden. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 House er muligens den beste serien som ruller over tv-skjermene. Det eneste minuset er at det kan bli litt mye medisinsk lingo iblant, men for all del. Utrolig fet serie. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Klasse episode. Ikke like morsomst som det til tider kan være, men "locked-in" opplegget var veldig fett utført. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fy faen, denne episoden var så syyykt fet! Mos def og greier! Nå gjelder det bare at man ikke gjør house kristen. hvis han får en åndelig oppvåkning så klikker jeg i vinkel! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fy faen, denne episoden var så syyykt fet! Mos def og greier! Nå gjelder det bare at man ikke gjør house kristen. hvis han får en åndelig oppvåkning så klikker jeg i vinkel! Da slutter jeg å se tvert. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kul episode. Digger Mos Def. Nokså ripoff fra The Diving Bell and the Butterfly men det får nå være. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor har ikke jeg sett denne tråden før? =D Har sett alle episodene minst en gang, men sesong 1-3 tror jeg vi snakker 5-6 ganger per episode. Det er liksom Sopranos og House som er 'mad coolt' når kvinnfolket sovner på armen klokken 11 og jeg har planer om å være oppe til minst klokka 5. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Aww, trist episode ._. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg fikk vondt i hjertet når jeg så Kutner lå der... Trodde først det bare var en vanlig overdose og at han ville overleve, og så så jeg blodet :S Godt bygd opp da. Skjønte ikke at noe hadde skjedd før vi så han liksom. Endret 7. april 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 *Ikke sett ferdig hele episoden ennå* Men er det ikke meatloaf som spiller den syke mannen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå