Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker hvilken episode i hvilken sesong den episoden da House sparket to av legene sine og den siste sluttet eller noe slikt?

Har nettopp "kjøpt" (noe annet er vell ikke lov å si) sesong 4, men gidder ikke lete etter den episoden når jeg ikke vet om den er der engang.

Hmm, ble litt rotete innlegg, men der skjønner sikkert hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Noen som husker hvilken episode i hvilken sesong den episoden da House sparket to av legene sine og den siste sluttet eller noe slikt?

Har nettopp "kjøpt" (noe annet er vell ikke lov å si) sesong 4, men gidder ikke lete etter den episoden når jeg ikke vet om den er der engang.

Hmm, ble litt rotete innlegg, men der skjønner sikkert hva jeg mener :)

Siste episoden i sessong 3... Forøvrig ikke et dumt kjøp og faktisk køpe noen sessonger...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det noen som er enig med meg når jeg sier at det er en skikkelig bra serie, og en skikkelig skummel lege? Tror jeg hadde gjort mitt aller beste for å holde meg frisk hvis han hadde vært min fastlege.

:sick:

Skal bli moro å se hvordan forholdet mellom han og Cameron utvikler seg, de er så totalt forskjellige, men det er vel det som er så bra. Dessuten hørt om ei eksdame av House som kommer. Artig.

House har det med å si de rette tingene der hvor de skal :) De manusforfatterne må være noen ordentlige glupinger, tror jeg skal sette av penger til alle sesongene. Hvor mange er det nå BTW?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor har ikke jeg sett denne tråden før? =D Har sett alle episodene minst en gang, men sesong 1-3 tror jeg vi snakker 5-6 ganger per episode. Det er liksom Sopranos og House som er 'mad coolt' når kvinnfolket sovner på armen klokken 11 og jeg har planer om å være oppe til minst klokka 5.

Lenke til kommentar

Jeg fikk vondt i hjertet når jeg så Kutner lå der... Trodde først det bare var en vanlig overdose og at han ville overleve, og så så jeg blodet :S

Godt bygd opp da. Skjønte ikke at noe hadde skjedd før vi så han liksom.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...