Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er kjekt med diskusjon rundt serien og innholdet i episodene, og ikke beskjeder om når episodene er ute.

Jeg blir skuffa når jeg venter med å lese tråden til jeg har sett ukens episode for å unngå eventuelle spoilere, og det eneste som møter meg er "Episoden er ute nå".

 

Derfor lurer jeg på om folk skal holde på sånn hver uke, eller om det er en forbigående trend.

 

 

Og følger man med på en serie, er det ens eget ansvar å finne ut når episoden kommer, imo. Jeg kan anbefale MyEpisodes.com :)

Lenke til kommentar
Hvorfor? Det er da en ganske så ufarlig side, som inneholder oversikt over når forskjellige programmer går/har gått. Eller? :ermm: Er det mer, har ikke jeg fått det med meg ennå.

Det er en hardcore-underground torrentside!

 

Verdt å sjekke ut.

 

Uansett, forrige episode var herlig, ikke den beste som har gått, men var nå bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det bare meg eller har house bare blitt dårligere og dårligere? hadde håpet på at 13 var ute av serien etter siste episode, men neida hun kom tilbake og alt var slik det skulle være.

Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke så mye i mot akkurat det.. synes det er greit nok..

 

Hadde helt ærlig håpet at det skulle bli noe mer mellom House og Cuddy! :)

 

 

House følger det samme mønsteret når det gjelder sykdommer og hvordan de løser det, så det er egentlig ikke så spennende.. så for meg er karakteren House og omgivelsene det som driver serien for meg.. slikt sett skulle jeg gjerne ha sett at de gjorde noe mer med privatlivet til House.. Savner også spesielt mye disse enkelttimene han hadde nede i "akutten" .. :)

 

Aller mest håper jeg at han blir sammen med Cameron! :)

Lenke til kommentar

Jeg sluttet faktisk å se på serien veldig tidlig fordi den sluttet å være medisinsk spennende etter 3-4 episoder, og ble egentlig aldri det igjen for min del. Den følger nesten den samme oppskriften hver gang, selvsagt med visse unntak. Men så ble jeg overtalt av en kamerat til å se videre, og da fant jeg ut at serien var verdt å følge med på ene og alene på grunn av karakteren House. Mannen er både gal, genial, prinsippfast og belærende på herlig arrogant måte. De komiske situasjonene som oppstår rundt hans karakter er det som driver serien fremover, medisinsk er serien kun unntaksvis spennende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...