Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes House er en veldig bra serie. Men ser at noen genierklærer den her inne. Er det nå egentlig så mye mer enn lett og morsom underholdning? Og kan ikke være så veldig vanskelig å lage med tanke på at de har et standardoppsett hver gang. Det av historien som går på hovedpersonen er jo ganske lite og hadde ikke vært nok til å drive serien.

Lenke til kommentar

House er kanskje den beste serien jeg har sett til nå. Så ferdig sesong 1 for et par dager siden, og kan nesten ikke vente til sesong 2 (sone 2) kommer ut i butikken på onsdag etter hva folk har fortalt.

Jeg elsker House-karakteren - blir utrolig imponert av Laurie :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Synes House er en veldig bra serie. Men ser at noen genierklærer den her inne. Er det nå egentlig så mye mer enn lett og morsom underholdning? Og kan ikke være så veldig vanskelig å lage med tanke på at de har et standardoppsett hver gang. Det av historien som går på hovedpersonen er jo ganske lite og hadde ikke vært nok til å drive serien.

7764041[/snapback]

For min del er det ikke handlingen som gjør den så bra (selv om den hjelper med å holde interessen oppe), det er Hugh Lauries fantastiske skuespill og replikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett samtlige episoder som er kommet, og gleder meg for hver gang det kommer en ny. Som enkelte sier her, bruker de som regel et standard oppsett, men det er få serier som får meg like engasjert. Vil ikke spoile noe, men enkelte karakterer som er innom av og til setter virkelig sinnet mitt i kok.

Gled dere til å se sesong 3 dere som ikke har begynt på den. Man blir glad, sint, frustrert og rørt.

herlig :]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sesong 1: 22 episoder

Sluttdato: 24. mai 2005

Sesong 2: 24 episoder

Sluttdato: 23. mai 2006

Sesong 3: 12 episoder (til nå)

Sluttdato: Antar 22. mai 2007

SesongDVDene kommer nok med jevne mellomrom skal du se :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Haha! Skulle ønske faren min var som house! HAn eier!

7863450[/snapback]

Ja, da ville ikke jeg vært deg i hvert fall :!:

hvis du har sone fri dvd kan det godt hende du får kjøpt sesong 3 i august

Godt poeng! Men vil den ha norsk tekst? Må nesten ha det, for jeg har ikke så veldig peiling på medisinske uttrykk og navn på organer på engelsk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...