W Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 House M.D. er uten tvil en av de beste seriene jeg har sett. Fantastiske skuespillere, herlig humor, og veldig spennende. Det blir nesten ikke bedre! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 jeg velger House over Lost anyday Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Synes House er en veldig bra serie. Men ser at noen genierklærer den her inne. Er det nå egentlig så mye mer enn lett og morsom underholdning? Og kan ikke være så veldig vanskelig å lage med tanke på at de har et standardoppsett hver gang. Det av historien som går på hovedpersonen er jo ganske lite og hadde ikke vært nok til å drive serien. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 House er kanskje den beste serien jeg har sett til nå. Så ferdig sesong 1 for et par dager siden, og kan nesten ikke vente til sesong 2 (sone 2) kommer ut i butikken på onsdag etter hva folk har fortalt. Jeg elsker House-karakteren - blir utrolig imponert av Laurie 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Synes House er en veldig bra serie. Men ser at noen genierklærer den her inne. Er det nå egentlig så mye mer enn lett og morsom underholdning? Og kan ikke være så veldig vanskelig å lage med tanke på at de har et standardoppsett hver gang. Det av historien som går på hovedpersonen er jo ganske lite og hadde ikke vært nok til å drive serien. 7764041[/snapback] For min del er det ikke handlingen som gjør den så bra (selv om den hjelper med å holde interessen oppe), det er Hugh Lauries fantastiske skuespill og replikker. 1 Lenke til kommentar
Tannfaen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sesong 1 ligger i postkassa om ei uke. herlig. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Bra serie, men som andre sier synes jeg det blir litt kjedelig i lengden med standardoppsett. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har sett samtlige episoder som er kommet, og gleder meg for hver gang det kommer en ny. Som enkelte sier her, bruker de som regel et standard oppsett, men det er få serier som får meg like engasjert. Vil ikke spoile noe, men enkelte karakterer som er innom av og til setter virkelig sinnet mitt i kok. Gled dere til å se sesong 3 dere som ikke har begynt på den. Man blir glad, sint, frustrert og rørt. herlig :] Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jepp, sesong 3 er skikkelig opprivende.. Venter spent på neste Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Veldig bra serie. Beste legeserien hittil syns jeg. Godt skuespill og bra saker. Hugh Laurie som Gregory House er vanvittig bra. Genial doktor. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Serien bare fortsetter å imponere. Kjempeepisode som kom ut for et drøyt døgn siden Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Helt enig, Nostradamus.. Den var utrolig bra. Var ikke helt noe vi hadde sett før, og fikk jo tilogmed vite litt om House. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvor mange episoder gjenstår av sesong 3 på amerikansk TV egentlig? Det kan kanskje gi meg en pekepinn på når sesongen kommer på DVD... hvis det ikke er noen som vet det da? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Sesong 1: 22 episoder Sluttdato: 24. mai 2005 Sesong 2: 24 episoder Sluttdato: 23. mai 2006 Sesong 3: 12 episoder (til nå) Sluttdato: Antar 22. mai 2007 SesongDVDene kommer nok med jevne mellomrom skal du se Endret 2. februar 2007 av Nostradamus Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hmm... så det betyr at sesong 3-DVDen kommer i begynnelsen av 2008? Jeez, det er lenge til Endret 2. februar 2007 av Galdust Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 House er jo konge bra da! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hmm... så det betyr at sesong 3-DVDen kommer i begynnelsen av 2008? Jeez, det er lenge til 7856320[/snapback] hvis du har sone fri dvd kan det godt hende du får kjøpt sesong 3 i august Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Haha! Skulle ønske faren min var som house! HAn eier! Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Haha! Skulle ønske faren min var som house! HAn eier! 7863450[/snapback] Ja, da ville ikke jeg vært deg i hvert fall :!: hvis du har sone fri dvd kan det godt hende du får kjøpt sesong 3 i august Godt poeng! Men vil den ha norsk tekst? Må nesten ha det, for jeg har ikke så veldig peiling på medisinske uttrykk og navn på organer på engelsk... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Haha! Skulle ønske faren min var som house! HAn eier! 7863450[/snapback] Er faren din lege? Jeg undres også hvordan forholdet mellom House og Cameron utvikler seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå