LaViva Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Herlig episode Holdt på å le meg ihjel opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det stuntet med skuespilleren var HELT herlig. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "The cake is not a lie" :!: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Grei julespesial. Forventet at det skulle skje noe mellom House og Cuddy, men det bygges vel snart opp igjen. Litt trist stemning på selve episoden. Sluttscenen var derimot veldig forventet. Pause til januar nå? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) "The cake is not a lie" :!: Seriøst?? GLEDER MEG!!! Ikke det nei... Endret 12. desember 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Blitt bitt av Housebasillen jeg og, og må si at det er en fantastisk serie . En ting jeg har fundert litt over, hvor reelt er det? Tenker da på sykdommer som foreslåes og kurer de bruker til de forskjellige skadene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som ser på det nå? Deilig med hjerne utover ... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg elsker HOUSE på Poliklinikken... Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Blitt bitt av Housebasillen jeg og, og må si at det er en fantastisk serie .En ting jeg har fundert litt over, hvor reelt er det? Tenker da på sykdommer som foreslåes og kurer de bruker til de forskjellige skadene. En lege på Entertainment Now sa at sykdomsbildene var veldig realistisk, men behandlingen pasientene fikk var nokså fri fantasi. Spesielt med tanke på all eksperimenteringen man gjør på pasienten underveis. Han regnet med at sykehuset hadde druknet i søksmål med slik behandling. Men man ser jo heller ikke House for å forberede seg på medisiner-eksamen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som vet når sesong 3 er å få tak i Norge? House er fantastisk. Fått sett meg gjennom de 2 første sesongene nå. Elsker humoren i serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som vet når sesong 3 er å få tak i Norge? House er fantastisk. Fått sett meg gjennom de 2 første sesongene nå. Elsker humoren i serien. platekompaniet her noen inne. tror ikke det er norsk tekst på de, hvis du trenger det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da har jeg omsider tatt igjen det amerikanske sendeskjemaet. Begynte å se på House i høst, og har nå sett gjennom alle sesongene, helt fram til episode 11 av sesong 5. Har ikke postet her tidligere i frykt for spoilers. Genial serie forøvrig, men utdyper ikke noe mer angående det, da det har blitt sagt mange ganger i tråden allerede. Gleder meg nå bare veldig til det begynner på igjen om noen uker. Spent på hva som skjer videre mellom House og Cuddy, og ikke minst Foreman og 13. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet når sesong 3 er å få tak i Norge? House er fantastisk. Fått sett meg gjennom de 2 første sesongene nå. Elsker humoren i serien. platekompaniet her noen inne. tror ikke det er norsk tekst på de, hvis du trenger det Vet man får tak i sesong 3 med engelsk tekst fra Amazon i hvert fall. Noen som tør anslå når en norsk tekstet sesong 3 kan være å finne i butikkene? Den er jo ferdig vist på NRK nå... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet når sesong 3 er å få tak i Norge? House er fantastisk. Fått sett meg gjennom de 2 første sesongene nå. Elsker humoren i serien. platekompaniet her noen inne. tror ikke det er norsk tekst på de, hvis du trenger det Vet man får tak i sesong 3 med engelsk tekst fra Amazon i hvert fall. Noen som tør anslå når en norsk tekstet sesong 3 kan være å finne i butikkene? Den er jo ferdig vist på NRK nå... I følge platkompaniet sleges den ikke før "04/03". Da tror jeg jeg bestiller uten norsk tekst hos play.com. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så nettopp de to siste episodene i sesong 4, og det var noen fantastiske episoder. Ganske mye sterkere enn man er vandt til fra tidligere episoder. Gled dere til de om dere ikke har kommet så langt enda Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 House og Hugh Laurie vant hver sin People's choice award 2009 i natt eller no... http://www.youtube.com/watch?v=Uxdbdb_gC9s http://www.youtube.com/watch?v=PBFJ1qDzPJo Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ender det godt i absolutt alle episodene? Har sett 6 stk nå, hvor bare 1 person har dødd, og er litt lei av at alt går så bra hele tiden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det går bra omtrent i alle episoder, skal ikke røpe noe mer men en viktig karakter vil dø i serien. Men liker at serien er som CSI, der saken blir løst og en ny sak er klart til neste episode. Hvis du vil se på tragedier er ikke dette serien for deg. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) For de som ikke visste det kom episode 12 i sesong fem ut i går for amerikanerene, og er tilgjengelig for oss i dag. Endret 20. januar 2009 av Andeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå