Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blitt bitt av Housebasillen jeg og, og må si at det er en fantastisk serie :wee: .

En ting jeg har fundert litt over, hvor reelt er det? Tenker da på sykdommer som foreslåes og kurer de bruker til de forskjellige skadene.

En lege på Entertainment Now sa at sykdomsbildene var veldig realistisk, men behandlingen pasientene fikk var nokså fri fantasi. Spesielt med tanke på all eksperimenteringen man gjør på pasienten underveis. Han regnet med at sykehuset hadde druknet i søksmål med slik behandling.

Men man ser jo heller ikke House for å forberede seg på medisiner-eksamen :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+130498
Noen som vet når sesong 3 er å få tak i Norge?

House er fantastisk. Fått sett meg gjennom de 2 første sesongene nå. Elsker humoren i serien.

platekompaniet her noen inne. tror ikke det er norsk tekst på de, hvis du trenger det

Lenke til kommentar

Da har jeg omsider tatt igjen det amerikanske sendeskjemaet. Begynte å se på House i høst, og har nå sett gjennom alle sesongene, helt fram til episode 11 av sesong 5. Har ikke postet her tidligere i frykt for spoilers. Genial serie forøvrig, men utdyper ikke noe mer angående det, da det har blitt sagt mange ganger i tråden allerede. :wee: Gleder meg nå bare veldig til det begynner på igjen om noen uker. Spent på hva som skjer videre mellom House og Cuddy, og ikke minst Foreman og 13.

Lenke til kommentar

House er fantastisk. Fått sett meg gjennom de 2 første sesongene nå. Elsker humoren i serien.

platekompaniet her noen inne. tror ikke det er norsk tekst på de, hvis du trenger det

Vet man får tak i sesong 3 med engelsk tekst fra Amazon i hvert fall. Noen som tør anslå når en norsk tekstet sesong 3 kan være å finne i butikkene? Den er jo ferdig vist på NRK nå...

Lenke til kommentar

Vet man får tak i sesong 3 med engelsk tekst fra Amazon i hvert fall. Noen som tør anslå når en norsk tekstet sesong 3 kan være å finne i butikkene? Den er jo ferdig vist på NRK nå...

I følge platkompaniet sleges den ikke før "04/03". Da tror jeg jeg bestiller uten norsk tekst hos play.com.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...