MsGreen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 House MD er noe av det mest geniale jeg har lagt mine øyner på (; ! Og karakteren House er genial, sarkasmen, holdningen - alt... Har sett 1. og 2. sesongen, en del av 3., men ikke alle.. så jeg bestillte den like godt på play.com .. men da den kom var det feil discer i den, så jeg har nå returnert den og venter på at de skal sende ny. Gler meg? Ja... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 har akkurat sett episoden, den var super! Håper nr. 13 og Taub forsvinner snart, de er så irriterende Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Sesong 5 is out this episode: Womeeeeeeenn.. ,carreer and leprosy Endret 17. september 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Helt grei episode, var litt lite sarkasme fra House men... Kan nok hende det blir noen utskiftninger i teamet ja, hvertfall siden 13 har huntingsons... Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 SPOILER: Tipper på House kommer til å være i en dyp depresjon et par episoder pga at Wilson forsvant. Han blir som da han var av pilla, sparker teamet sitt og blir helt crazy. Og når det ser så mørkest ut, da kommer Wilson tilbake, og samme gjør gamle teamet. Hurra! En kan drømme. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mye som skjer i hver episode nå. Tror muligens Wilson er ute for alltid, så får teamet hans bli bedre slik at de skal klare å løse saker selv uten hjelp ifra House. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tror neppe Wilson er ute for godt, kan selv hende House kommer til å følge etter han eller noe sånt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 stakkars House... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 uhg.. episode 2 av sesong 5 var dum.... Ser ut som manusskriveren har gått tom for ide... Stemceller kreft.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sykdommen var kanskje ikke tiptopp spennende, men akkurat nå foregår det jo mange andre interessante ting med House selv. Likte forresten den telefonsamtalen på slutten, satt faktisk å håpte på noe sånt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ryktene vil ha det til at de tenker på en spinoff med han detektiv-karen, så det blir nok mer å se av han. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ryktene vil ha det til at de tenker på en spinoff med han detektiv-karen, så det blir nok mer å se av han. Forøvrig er det fyren som spilte pasienten Private Dancer i Scrubs. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er ikke rykter at det skal lages en spinnoff med Lucas(privatetterforskern), men David Shore som har lagd House ønsker å lage en. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ryktene vil ha det til at de tenker på en spinoff med han detektiv-karen, så det blir nok mer å se av han. Forøvrig er det fyren som spilte pasienten Private Dancer i Scrubs. Quite right. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg syns om han i house enda. Vil heller ha wilson, men vi får se. Lenke til kommentar
Talkie_Walkie Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tviler på at Wilson er borte for alltid. House er en av de største seriene i USA. Tror nok ikke han som spiller Wilson har lyst til å gi opp den jobben med det første. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikke han som bestemmer det, men manusforfatterne. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Nei.... E03.... Huntington er så Hot.... og House er edit og..Cuddy er HOT and smart Endret 1. oktober 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Mener du Thirteen og Cuddy? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Uff, bare jeg som er så sinnsykt irritert over de nye, og bare vil ha dem ut av serien pronto. De har null utstråling, og jeg er overhodet ikke interessert i historien deres, om Taub og hans problemer med kona, eller 13 som er bare så booooring, eller, ja hva var det han inderen het? Nei, jeg håper inderlig at Cameron og Chase kommer tilbake for fullt... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Syns Kutner er ganske tøff, jeg. Thirteen kunne godt fått litt mer personlighet, men søren som hun er heit. Taub hadde vært konge hvis han fikk mer konflikt med House. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå