Sadfez Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Datt av et sted i season 4. Var det en pause midt i sesongen? Aner ikke hvor jeg skal begynne å se ifra Endret 20. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nei, ikke noen store pauser i hvertfall. Start sesongen på nytt du mange gode episoder der. Gled deg til den todelte sesongavslutningen! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er kun rundt 12(?) episoder i 4. sesongen pga streiken, så kanskje det er derfor du trodde det var en pause. Om jeg tar helt feil og det er hukommelsen min som driver å blander ting her, så glem dette. Og om du ikke har sett de siste episodene, gled deg til sesongavslutningen som O.J sa. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Fikk sett de fire siste episodene i natt. Sesongavsluttningen var knall! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Er det annonsert når sessong 5 skal begynne? Glemte å se på forrige side der det sto 2. september Endret 22. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Huff. House er en av de verste søppelseriene jeg vet om. Jeg synes karakteren "Dr. House" er så overdrevet at det blir latterlig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Huff. House er en av de verste søppelseriene jeg vet om. Jeg synes karakteren "Dr. House" er så overdrevet at det blir latterlig. Javel, den bør du utdype litt nærmere. Hvordan er han overdrevet? Serien fremstiller han jo som ulykkelig, selv om det neppe er en lege på jord med hans evner. Er det dette du sikter til som overdrevet? Og i så tilfelle, hvorfor skrive om det i en tråd som omhandler serien? Endret 31. august 2008 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Huff. House er en av de verste søppelseriene jeg vet om. Jeg synes karakteren "Dr. House" er så overdrevet at det blir latterlig. Javel, den bør du utdype litt nærmere. Hvordan er han overdrevet? Serien fremstiller han jo som ulykkelig, selv om det neppe er en lege på jord med hans evner. Er det dette du sikter til som overdrevet? Og i så tilfelle, hvorfor skrive om det i en tråd som omhandler serien? Ifølge emnetittelen spørres det etter "Din mening". Og min mening uttrykte jeg over. Jeg synes bare selve karakteren er latterlig. Alt han sier. Alt han gjør. Oppførselen hans. Og det er det samme opp igjen og opp igjen. Jeg synes House som person i serien blir for teit... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jaja, det er lov til å mene det og Selv mener jeg at Greg House er en av de aller beste, visst ikke den beste, karakterene på tv Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Alt han sier. Alt han gjør. Oppførselen hans. Det er det jeg synes som gjør han så genial. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jaja, da begynner sesong 5 på onsdag. Noen flere enn meg som gleder seg enormt? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jaja, da begynner sesong 5 på onsdag. Noen flere enn meg som gleder seg enormt? Meg! *rekker opp hånda* Tror det er en av seriene jeg har gleda meg mest til skal begynne igjen i år! Advarsel: Stor spoiler under, ikke se om du ikke vil vite litt av det som skjer i sesong 5! Om du har sett alle previews vet du nok om dette da. Blir spennede å se om Wilson blir eller stikker fra House. Angrer littegran på at jeg så det i previews nå Endret 14. september 2008 av Andeby Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg vil ikke ha spoilere. Jeg skal kjøpe ett halvt tonn godteri og kose meg med House på onsdag. Lenke til kommentar
Talkie_Walkie Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Som jeg gleder meg! Det er så deilig nå på høsten når alle seriene begynner igjen. Og House har jeg virkelig gledet meg til. Håper bare det ikke blir for mye problemer mellom Wilson og House i starten. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ah, gleder meg til enda en sesong av House <3 Håper på mange gode historier og vittige kommentarer fra House. Ser ingen grunn til at denne sesongen skal skuffe. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Detta blir awesome Men tviler på at det skjer Andeby, forholdet mellom dem er jo et av de beste i serien syntes nå jeg... Men blir konge å høre sarkasmen strømme ut fra høytalerene igjen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jaja, da begynner sesong 5 på onsdag. Noen flere enn meg som gleder seg enormt? Når på onsdag går den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jaja, da begynner sesong 5 på onsdag. Noen flere enn meg som gleder seg enormt? Når på onsdag går den? blir vel å laste ned. serien begynner på fox i natt hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Da blir det å laste den ned i morgen tidlig! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Men tviler på at det skjer Andeby, forholdet mellom dem er jo et av de beste i serien syntes nå jeg... Nå må du jo huske hva som skjedde i sesongavsluttningen til sesong 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå