Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, sett den nå jeg også. Sterkt og rørende episode.

Men de var altså gift, hadde ikke fått med meg det. Men nr13 må vel si opp også da hun er positiv. Så sannsynligvis vil vi få inn nye karakterer i neste sesong.

De er ikke gift, men House bare snakket til doktoren som om Wilson var gift med henne, slik at de kunne flytte henne til det andre sykehuset. Jeg tror forøvrig at det at Chase og Cameron satte seg ned med Forman i slutten der, kan være et slags frampek på at de kommer sammen igjen. Det er ihvertfall det jeg håper på. :)

Lenke til kommentar

House er evigvarende knall. Ble hekta fra episode én. Elsker karakteren til Hugh Larie. Det er forresten ingen her inne som har sett en annen serie av Hugh med navn "A Bit of Fry and Laurie"? Skal vist være komedieserie, lurer på om den er verdt å se..

Lenke til kommentar
Hvis du liker sær britisk humor er det knall. :p

http://www.youtube.com/watch?v=sB69doEOO70

Ah, løv it! :D

Han spiller også i den britiske spionserien Spooks, dog en mindre rolle.

Starter sesong 5 om 3 dager forresten? Eller er det noe annet? Er sånn nedtelling på den offisielle siden, mens wikipedia sier September?

Veit ikke, men du kan jo glede deg. Selv har jeg sesong 5 på dvd. En av mine favorittserier, selv om jeg ikke er helt fornøyd med alt som skjer i akkurat den sesongen. ;)

Lenke til kommentar

Beklager, jeg var uklar. Jeg mente selvfølgelig sesong 5 av House, noen som har noe info der?

Hva gjelder Spooks har jeg kun sett sesong 1, og førsteepisoden av sesong 2. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, eller om jeg synes at en del ting er litt for enkelt/"billig".

Lenke til kommentar
Beklager, jeg var uklar. Jeg mente selvfølgelig sesong 5 av House, noen som har noe info der?

Hva gjelder Spooks har jeg kun sett sesong 1, og førsteepisoden av sesong 2. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, eller om jeg synes at en del ting er litt for enkelt/"billig".

Ah, okay. ;) Vel, jeg synes Spooks tar seg veldig opp etter sesong en og to, bare sånn for å ha sagt det. Mye er jo fordi første sesong er laget før 11. september og resten av serien ikke er det. Det gir det et litt mer internasjonal preg, samt at det er litt morsomt å se britenes syn på terrorisme, som angripes kanskje på en litt annen måte enn amerikanerne velger å gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sesong 1 synes jeg var fantastisk! Sesong 2 begynte fantastisk og så tenkte jeg at kanskje det er litt av det samme som går igjen, men jeg var hekta og måtte se alt. Sesong 3 begynte bra og hadde en tvist som gjorde at ting ble interessant igjen. Nå har jeg begynt på sesong 4 og tvisten nå gjør alt litt nytt og spennende igjen! :) Gleder meg til å se resten av sesongen nå, og håper at det blir en sesong 5 med enda flere tvister og House i storslag! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...