Veritas_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Må nå si jeg trodde det var house som "mysterie" pasienten. En av bedre på en stund. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 den nyeste episoden som kom i går eller eller i dag var overraksende bra vil jeg si. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 den nyeste episoden som kom i går eller eller i dag var overraksende bra vil jeg si. Den var bra ja, men synes ikke det var noen overraskelse forsåvidt. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette her var en altfor sto cliffhanger! Jeg vil ha neste epsiode! NUH! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Slapp av det ordner seg som alltid Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Slapp av det ordner seg som alltid Jepp, det gjør jo som regel det, men er spent på å se hvordan Wilson kommer til å reagere på det at House og Amber var sammen på bussen. Det at hun er døende er jo også dramatisk. :S Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tydelig dem legger mye arbeid i sesongfinalene. Dette var en av de beste episodene i serien. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 gleder meg til sesongfinalen, er redd for at house hadde et lite forhold til amber. Trist, hvis det faktisk er tilfellet, kommer til å ødelegge vennskapet mellom house og wilson. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Når kommer neste episode? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sjekk hjemmesiden http://www.fox.com/house/ Står når neste episode er ventet. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fin sesongavsluttning. Hadde ikke ventet at Amber skulle dø, hadde faktisk kanskje vært en ending og la House dø og? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 En utrolig bra epsiode! Serien blir bare bedre og bedre for hver episode. Helt sykt. Hvis dem skulle ha avsluttet serien der ja, men serien skal vell gå flere sesonger? Eller? Hvordan Wilson takler dette skal bli spennende å se, og hva som skjer med han og House fremover. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Enig med Kjobben, utrolig bra! Gleder meg til det fortsetter! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Amber died... Dont take amantadine! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Glimrende sesongfinale. Rørende og bra laga. Håper dem kommer med sesong 5 til neste år. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 veldig bra episode, men har wilson noen rett til å være sur på House?? House risikerte sitt liv to ganger for å huske hva som hadde skjedd kvelden før, og den andre gangen så ba wilson ham om å legge seg under hypnose, selv om han visste at House allerede hadde fått et hjerteinfarkt, og at selve prosessen kunne ha drept House. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis han er sur er det fordi House er skylden i at hun døde, fordi han drakk seg stupfull på en ukedag og trengte transport hjem. Han klarte å overtale henne til å drikke, så hun ikke kunne kjøre hjem hun heller. Han gir nok House delvis skylden for at hun havnet i ulykken, og var villig til å risikere livet hans for å redde hennes. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis han er sur er det fordi House er skylden i at hun døde, fordi han drakk seg stupfull på en ukedag og trengte transport hjem. Han klarte å overtale henne til å drikke, så hun ikke kunne kjøre hjem hun heller. Han gir nok House delvis skylden for at hun havnet i ulykken, og var villig til å risikere livet hans for å redde hennes. Jeg tror House var litt keen på Cut throat bitch.. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, ja de la ikke skjul på det i de to siste episodene. Hans fantasier med Cutty kom jo også fram i hallusisasjonene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Glimrende episode. Rett og slett. Så er det bare å vente på neste sesong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå