Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har akkurat begynt å se på denne serien.. det vil si, jeg begynte for nærmere 2 uker siden, og jeg har nå kommet til s04e05, eller der omkring.. :)

Skal gi det litt tid til (og det kommer jeg til å gjøre definitivt), men er helt ærlig ikke så begeistra for denne utskiftningen av de tre musketerene, Chase, Cameron og Foreman..

Helst ser jeg at de nye blir byttet ut og de gamle kommer tilbake.. *håpe,håpe*

..er derfor også litt spendt på hvorfor, med så lite spilletid, de gamle fortsatt har navnet sitt så tidlig, og fortsatt er med i "introscenen".. ..er det fordi de er med og er etablerte, eller er det fordi de kommer "sterkere tilbake"!? Håper det siste..

Serien er for meg ikke helt den samme..

Likte også bedre House/Cameron -forholdet (og håpet at det skulle utvikle seg til noe mer, og håper fortsatt), enn hva jeg liker Cameron/Chase..

Høres ut som mye klaging her, men la oss ikke glemme det faktum at jeg har sett 70-80 episoder på ca et par uker.. :) ..men, savner det "gamle" ..

Må ikke glemme å nevne Cuddy og Wilson også.. Bra de fortsatt er med! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ønsker egentlig ganske detaljert, ikke en eksamensoppgave, men kansje litt om hva som har skjedd i hver episode.

hmm.. Da synes jeg skal se om du får inn noen sendinger fra USA, eller noe.. prøv å still inn antennen din, eller noe.. :) Eller kikk på linken..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
noen som har sett den siste episoden???

Synes den var helt grei, jeg vil ha cameron og chase tilbake, og bort med de nye, 13 og taub irriterer meg..

Indeed, de nye suger i forhold :(

Men episoden var litt artig da, spesielt når han lurte dem med feil blod :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...