Bonna86 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sånn, nå har jeg sett tredje sesong av House på dvd også. Elsker den serien. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har House sesong 3 kommet på dvd her i Norge? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ikke så vidt jeg vet, jeg kjøpte den fra Storbritannia. Endret 24. februar 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet når nye episoder av House kommer. Eller må vi vente til september? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 28 april kommer første nye episode av de 4 siste. http://www.fox.com/house/ Står på forsiden Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 takker. Jippi, gleder meg, teller ned dagene til 28 april!!! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har akkurat begynt å se på denne serien.. det vil si, jeg begynte for nærmere 2 uker siden, og jeg har nå kommet til s04e05, eller der omkring.. Skal gi det litt tid til (og det kommer jeg til å gjøre definitivt), men er helt ærlig ikke så begeistra for denne utskiftningen av de tre musketerene, Chase, Cameron og Foreman.. Helst ser jeg at de nye blir byttet ut og de gamle kommer tilbake.. *håpe,håpe* ..er derfor også litt spendt på hvorfor, med så lite spilletid, de gamle fortsatt har navnet sitt så tidlig, og fortsatt er med i "introscenen".. ..er det fordi de er med og er etablerte, eller er det fordi de kommer "sterkere tilbake"!? Håper det siste.. Serien er for meg ikke helt den samme.. Likte også bedre House/Cameron -forholdet (og håpet at det skulle utvikle seg til noe mer, og håper fortsatt), enn hva jeg liker Cameron/Chase.. Høres ut som mye klaging her, men la oss ikke glemme det faktum at jeg har sett 70-80 episoder på ca et par uker.. ..men, savner det "gamle" .. Må ikke glemme å nevne Cuddy og Wilson også.. Bra de fortsatt er med! Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har fortsatt ikke kommet noen sesong 3 med norsk tekst på DVD -.- Har faktisk ikke funnet noe annet enn engelsk og spansk tekst. Noen som når den kommer med norsk tekst? Evt. hvem man skal kontakte for å finne det ut...? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har sett sesong 1 og er i gang med sesong 2. Skikkelig god serie, men lite variasjon. Må bare få denne tråden i mine innlegg. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som har lyst og gi enoppsummering av de 4 første episodene i sesong 4? Fikk ikke de med meg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Vet ikke hvor detaljert du ønsker det.. men, det har nå stort sett gått ut på at House må velge nye partnere.. så han har tatt inn en 40(?) søkere, har en sånn liten "reality"-konkurranse om hvem som får bli og ikke.. han skal ned til 3 stykker.. Ellers står det jo litt her.. http://www.imdb.com/title/tt0412142/episodes#season-4 Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ønsker egentlig ganske detaljert, ikke en eksamensoppgave, men kansje litt om hva som har skjedd i hver episode. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Begynte å se på nå nyligt. Skjønner ikke at jeg ikke har tatt meg tid til dette før. Er jo genialt bra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ønsker egentlig ganske detaljert, ikke en eksamensoppgave, men kansje litt om hva som har skjedd i hver episode. hmm.. Da synes jeg skal se om du får inn noen sendinger fra USA, eller noe.. prøv å still inn antennen din, eller noe.. Eller kikk på linken.. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Linken funket ikke i sted, men nå gjør den. Den var akkurat det jeg ønsket meg Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis du vil ha DETALJERT oppsummering av episodene: http://www.fox.com/house/recaps/ Bare 13 dager til ny episode nå =D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gleder meg til det begynner igjen Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som har sett den siste episoden??? Synes den var helt grei, jeg vil ha cameron og chase tilbake, og bort med de nye, 13 og taub irriterer meg.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som har sett den siste episoden??? Synes den var helt grei, jeg vil ha cameron og chase tilbake, og bort med de nye, 13 og taub irriterer meg.. Indeed, de nye suger i forhold Men episoden var litt artig da, spesielt når han lurte dem med feil blod Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Siste episoden syntes jeg var superspennende, engasjerende og knallbra lagd. Gleder meg stort til neste uke nå! På house-skalaen var denne 9.8/10 imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå