Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på fox sine sider står det at neste nye episode kommer om 4 dager og 21 timer. Ja, ja, jeg trodde den skulle komme i dag. Hvis det er noen som har fått sett, så si gjerne i fra!

 

Det kom ny episode i natt, ja (episode 10). Grunnen til at det bare er 4 dager til neste episode er at de skal sende de tre siste ferdigproduserte episodene under et ganske kort tidsrom. Tror det var 8-9 dager eller no...

Lenke til kommentar

Jeg synes også episoden var ganske bra. Likte at det ble satt mer fokus på pasienten igjen.

 

Kan ikke noen sende NRK en mail da, og så poste svaret her etterpå, slik at det ikke må bli slikt at alle sender en mail til NRK for å stille det samme spørsmålet.. Selv om jeg er sikker på at det har blitt sendt tusenvis av mailer allerede..

 

Har sendt mail nå. Skal selvfølgelig poste svar når/hvis jeg får det ;)

Endret av Galdust
Lenke til kommentar

Har fått svar fra NRK på spørsmålet om når de har planlagt å sende sesong 3:

 

Hei

 

Sesong 3 vil sannsynligvis bli sendt til høsten.

 

Følg med her: http://www.nrk.no/programmer/sider/house/

 

 

 

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Markeds- og kommunikasjonsavd

Publikumsservice

Marianne Edvardsen, Informasjonskonsulent

Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:[email protected]

Lenke til kommentar

Yes, her kommer trippelposten... Var ny episode i går (skal se den når jeg kommer hjem litt senere). Om litt over et døgn kommer det enda en ny en. Det er den siste av de ferdigproduserte, så etter den må vi nok smøre oss med tålmodighet igjen. Kanskje er det til og med siste episode av sesong 4? Who knows...

Lenke til kommentar

Søndagsepisoden, Frozen, var GENIAL! Wilson leverte så hardt at jeg ble svimmel, og det var veldig spesielt å se House oppføre seg som han gjorde ovenfor pasienten. Skal ikke spoile noe for dere som følger med på NRK, men det var utvilsomt den beste episoden i sesong 4 så langt.

Lenke til kommentar
Søndagsepisoden, Frozen, var GENIAL! Wilson leverte så hardt at jeg ble svimmel, og det var veldig spesielt å se House oppføre seg som han gjorde ovenfor pasienten. Skal ikke spoile noe for dere som følger med på NRK, men det var utvilsomt den beste episoden i sesong 4 så langt.

Mulig pga at mange av de eldre karakterene hadde større roller enn det vi har sett fra begynnelsen av sesong 4?

Lenke til kommentar

Likte de to siste episodene veldig godt jeg! Den med hu dama på sør-polen var ikke så bra, men den funket helt greit. Når jeg så slutten, fikk jeg sjokk. :p

 

Jeg likte dagens episode mye bedre. Den gidde veldig mye til historien. Selve saken som de prøvde å finne ut av var bra, med en original løsning. Amber som kommer mer med i serien er knall! Håper House sparker nr. 13 og ansetter Amber, det hadde vært nice. Også denne bifil vinklingen til nr. 13. Noen som vet hvor den kommer fra? :p

 

"HEY! STOP THAT JEW!" :laugh:

Lenke til kommentar

Begynner å like de nye "ducklings" nå som de har fått blitt mer etablert. Blir spennende å se hva de velger å gjøre fremover. Scenen med Chase virket nesten som et hint om at kommer tilbake...

 

Denne episoden vil jeg også rangere over "Frozen". Elsker når de drar inn religion og setter det opp mot House sin rasjonelle tenkning (og etter min mening den riktige...). Alt i alt så har de tre siste episodene vært veldig gode, spør du meg. Er deilig å være tilbake på godt gammelt spor og være ferdig med den Robinson-parodien...

Lenke til kommentar
Jeg HATER manusforfatterstreiken!Men forøvrig på jeg si at jeg også misliker "amber" eller "CTB"!Jeg håper vi slipper å se for mye av henne...

 

Men er det bare meg,eller spiller 13 bifil i The O.C også? Muligens lesbisk, er ikke sikker, bare stusset over det, samme kanal/produsent vel?

 

Enig, enig og jepp

 

Håper House får seg en omgang med nr. 13, gikk jo glipp av Cameron :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...