Blåbær Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er egentlig ikke så mye, mest medisinske ting. Men House har datet hun ene av de tre underlegene, ekskona som kom inn som sykehusadvokat. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 FOX will close the books on "House's" three remaining episodes over an eight-day period, press materials from the network confirmed today. Here's a list of said installments: "It's a Wonderful Lie" (Tuesday, January 29 at 9:00/8:00c) House's (Hugh Laurie, C) new team and old team celebrate the holidays together in the HOUSE episode "It's a Wonderful Lie" airing Tuesday, Jan. 29 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. Pictured L-R: Peter Jacobson, Jesse Spencer, Jennifer Morrison, Hugh Laurie, Omar Epps, Olivia Wilde, Kal Penn. 2007 Fox Broadcasting Co. Cr: Adam Taylor/NBC Universal/FOX "Frozen" (Sunday, February 3 at approximately 10:00/9:00c) Mira Sorvino guest-stars as a doctor stationed at the South Pole who is treated via webcam by House and his team in the HOUSE episode "Frozen" airing immediately following Super Bowl XLII on Sunday, Feb. 3 on FOX. 2007 Fox Broadcasting Co. Cr: Isabella Vosmikova/FOX. "Title TBA" (Tuesday, February 5 at 9:00/8:00c) Expanded editions of "American Idol" - along with various series previews - will then fill Tuesday nights beginning February 12 until "Hell's Kitchen" arrives on April 1. As for "House," repeats of the series will continue on Fridays at 9:00/8:00c (January 4-March 7) and Mondays at 8:00/7:00c (March 10-April 21). Flott med så mange episoder på kort tid, men kjedelig at sesongen blir så kort? noen som har noe annet nytt der? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gleder meg til det begynner igjen! Blir gøy å se hvordan de vinkler storyen med det nye teamet osv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ok bra, gleder meg til et gjensyn med MD house og gjengen. Ok bra, gleder meg til et gjensyn med MD house og gjengen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) ops dobbelpost Endret 7. januar 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når begynner den på Canal+? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Si ifra hvis dere kommer over release date for norsk TEKSTET sesong 3 på DVD. Har ikke funnet noe annet enn sesong 3 med engelsk og spansk tekst... Endret 9. januar 2008 av Galdust Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Si ifra hvis dere kommer over release date for norsk TEKSTET sesong 3 på DVD. Har ikke funnet noe annet enn sesong 3 med engelsk og spansk tekst... Noen som vet når tid sesong 3 kommer på nrk1??? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har jeg fått Sesong 1 og 2 i posten, dermed skal jeg kose meg med det de nærmeste dagene! Gleder meg til de nye episodene i sesong 4 også. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet når sesong 3 kommer ut på dvd i norge? Med norsk tekst? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet når tid sesong 3 kommer på nrk1??? Send dem en mail Noen som vet når sesong 3 kommer ut på dvd i norge? Med norsk tekst? Flere som lurer på dette tydeligvis... Jeg har googlet nettet over, men finner enten med ingen tekst eller tekstet på engelsk og spansk. Engelsk funker jo, men vil heller ha norsk (spesielt med tanke på alt det medisinske pratet). Lenke til kommentar
pandabamboo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kan ikke noen sende NRK en mail da, og så poste svaret her etterpå, slik at det ikke må bli slikt at alle sender en mail til NRK for å stille det samme spørsmålet.. Selv om jeg er sikker på at det har blitt sendt tusenvis av mailer allerede.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes House M.D. er en skikkelig bra serie. Skikkelig hekta. Har selvsagt sett alle episodene som er laget til nå. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Om en halvtime blir den nye episoden sendt i USA Snart kan vi få en ny dose med House vi også. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Om en halvtime blir den nye episoden sendt i USA Snart kan vi få en ny dose med House vi også. Kødder du? edit: jepp - om.. 6 timer går den i US Endret 29. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Om en halvtime blir den nye episoden sendt i USA Snart kan vi få en ny dose med House vi også. Er det sant? OMG, nå ble jeg glad!! EDIT: Er spent på hvordan de nye kommer til å klare seg, spesielt nr. 13 Endret 29. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 House Er Konge, sett 3 sesonger, kommer det flere eller? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 MadsFN: Ja, sesong 4 går nå i USA, Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Om en halvtime blir den nye episoden sendt i USA Snart kan vi få en ny dose med House vi også. Kødder du? edit: jepp - om.. 6 timer går den i US 6 timer? Det stod 38 minutter da jeg sjekket http://www.fox.com/house/ og nå er jo telleren på 0 (blank), noe som betyr at den sendes der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå