TheIlluminated Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 GF4 og den viser grønt på filmer, men ellers er vanlig. Har normal hastighet på memory og core. Skjermkortet eller OS? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Geforce er noe dritt koblet til tv. Last ned tvtool og prøv og fiks problemene. Programmet er ikke gratis. Kazaa kan ha en fil med noe lenger "prøvetid", men jeg tviler på om det er lovlig Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Det er nok dessverre på vanlig CRT skjerm, har testet flere skjermer og det er ikke skjermene. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kanskje det har noe med programmet du spiller av filmene i da..? Du kan jo prøva å spille de av i et annet program eller du kan kanskje oppdatere det programmet du bruker og legge inn nye decodere.. Håper noe av dette kan hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Nå begynner det å bli skikkelig jævlig (unnskyld ordbruken) men det går "langsomt" bissarre farger fra høyre og mot venstre. Jeg blir litt skremt av dette :sad: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har sendt deg en mail hvor jeg har lagt ved et bilde som viser hvordan skjermbildet blir på mitt GeForce4 TI4400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå