wemby Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Heisann! Min far skal kjøpe seg nytt tv, og da blir det mest sannsynlig et 32" LCD tv. I prisklassen 10-12k. Det jeg lurer på er hva som gir mest for pengene? Bruksområder vil for det meste være film og ellers vanlige tv-titting. Jeg lurer også på kvaliteten hvis jeg vil koble tvn direkte til PCn min og se filmer fra pcn på LCD tvn. Skjermkortet jeg har er Nvidia 6800GT. Hvordan er tilkoblingsmulighetene for dette skjermkortet hvis man er ute etter god kvalitet fra filmene jeg har på HD`en til tv ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Legg på 995 kr. og kjøp Samsung LE32R51, det er en av de beste 32" jeg har sett til i dag. Den gir helt utrolig godt bilde, og å spille XBOX 360 på den er som en drøm... Lenke til kommentar
wemby Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Selger de dette på expert o.l ? Vil helst bare gå på butikken og hente det, og ikke få det tilsendt over nett. Hvordan er denne TVn mtp. hvis jeg vil koble til pcn og f.eks se nedlastet LOST på tvn med mitt gf 6800gt kort ? anbefalinger av tilkoblingsmulighet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå