Gå til innhold

Jeezez christ! deffekt skjermkort ?

Anbefalte innlegg

Hell no! så uflaks jeg har... Hvor skal jeg begynne ? ahha

post-74805-1136319097_thumb.jpg

Jo kjøpte meg gainward 6800 ultra pci-e i sommerferien. Bytta seff vifta ettehvert , fordi jeg orka ikke den sure lyden. Montering gikk perfekt , funka som bare det. Skjermkortet lå på en 40-50 grader. Ikke hatt noe problemer helt til i nov en eller annen gang. Pc'n er kobla til projektoren. Jeg slår på pc'n setter på en film. og da merka jeg en utrolig lægg , akkurat som noe trakk all drivkraften i pc'n. Plutselig restarta pc'n seg. Da bilde kom opp igjen så det ut som helvete. Mange gule streker overalt loddrett og vannrett. Hvordan er dette mulig ? har aldri klokka skjermkortet. Og pc'n stod bare på i 10 min eller noe. Den har jo fungert fint i flere måneder på spill og alt mulig.. hmm noen tips ? Skjermkortet har vel gått til helvte ?

Så da bestemte jeg meg for å bli kvitt pc'n. Solgte hele dritten for en billig penge. (uten skjermkortet)

Ps: Strange , ikke en skade på kjernen på skjermkortet hmmm. :hmm:

Men så bestilte jeg meg ny pc i romjula , kom på 20k. Fikk pc'n i dag. Ferdig montert og alt. Starter pc'n og gjett om jeg får et deffekt skjermkort av komplett ? sapphire 1800xt 512.. Å herre jesus! :mad: Akkurat det samme problemet. gah kjipt å sende inn skjermkortet hvis det er lite møkka problem. Noen forslag her ute ?

Endret av BlackMamba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...