Mabel Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Endelig! I dag er det premiere på sesong 5 av Scrubs i USA. To episoder på en gang Dette har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nice Lenge siden jeg har sett det nå... Går det på norsk tv, eller må jeg ty til ulovlige midler? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hva går denne serien ut på?' Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Må også si jeg har ventet lenge på sesong 5 hva går denne serien ut på?' 5379914[/snapback] Scrubs på NBC.COM Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Så bra! Elsker slike serier! Får nå følge med på visse nettsider.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ja, håper ikke det tv3/ztv bruker får lang tid, de har ikke vist sesong 4 enda heller og jeg venter på at sesong 3 skal komme på dvd Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 og jeg venter på at sesong 3 skal komme på dvd 5382568[/snapback] Scrubs: Season 3 (4 Discs) Due for release on 13/02/2006 står det på www.play.com så det er ikke lenge igjenn å vente... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nå har jeg sett begge episodene og det var utrolig morsomt I og med at jeg ikke har sett sesong 4, var jeg litt overrasket om mange ting som hadde skjedd. Hvorfor begynte Elliot å jobbe i et annet sykehus? Må legge til at han ene lærlingen så ut som Gamsten Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Scrubs er en av de beste seriene jeg vet om! Dette var en glad nyhet!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Tenkte å vekke tråden til live. Hva synes dere om sesongen sålangt? Det er jo mange som mener at Scrubs har blitt verre og verre. For min del har sesongen vært utrolig bra, spesielt de siste episodene. Diverse spoilere for nåværende sesong: His Story II, My Lunch og My Fallen Idol er nok de beste episodene så langt, spesielt My Lunch. Det var utrolig troverdig skuespill av John C. McGinley (Dr. Cox) da pasienten døde. Desverre fikk jeg episoden spoilet pga. visse ulovlige nettsider, hvor folk spurte om blant annet Dr. Cox skulle forlate serien. Da forventet jeg liksom noe dramatisk, selv om episoden var utrolig morsom. Brukte Dr. Cox navnet JD for første gang? "Thank you, JD..." - det var en utrolig scene. Det var dog litt merkelig å ikke høre så mye fra Dr. Cox. Ellers var jo agent Kellerman fra Prison Break med i denne episoden, det var utrolig uvanlig å se ham som en følelsesfull raring. Janitor var også ekstra genial de siste episodene. For det første var han fortelleren i His Story III, for det andre har han kommet med mange morsomme kommentarer og historien. Lo meg i hjel da han fortalte om sine dager som profesjonell løper. "Knifewrench! Practical and safe." :!: Noen synspunkter om Carlas graviditet? Endret 3. mai 2006 av KGB- Lenke til kommentar
hds Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Av de 5 sesongene nå så vil jeg si denne er blant de 3 beste. Stiller et stort spørsmåls tegn hvis det ikke kommer ihvertfall 1 sesong til. Og enig KGB- de siste episodene har vært utrolig bra. Per dags dato beste sitcomen i mine øyne. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Så nettopp "My Lunch" og måtte presse meg for å holde tårene inne , hvis Dr.Cox forsvinner så man en spennende fremtid i møte på Sacred Heart. "My Lunch er kanskje det beste jeg har noen gang sett på TV. Fra å knise og le av "the Todd" til å nesten grine i det neste sekundet, er ingen annen TV serie som kunne klart! Endret 4. mai 2006 av hds Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Vil vekke opp denne tråden igjen, nettopp sett ferdig sesong 5, var litt av en cliffhanger tilslutt! Hva syns dere? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nice Scrubs er fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå