Gå til innhold

Ny sesong av Scrubs!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Tenkte å vekke tråden til live. Hva synes dere om sesongen sålangt? Det er jo mange som mener at Scrubs har blitt verre og verre.

For min del har sesongen vært utrolig bra, spesielt de siste episodene.

Diverse spoilere for nåværende sesong:

His Story II, My Lunch og My Fallen Idol er nok de beste episodene så langt, spesielt My Lunch. Det var utrolig troverdig skuespill av John C. McGinley (Dr. Cox) da pasienten døde. Desverre fikk jeg episoden spoilet pga. visse ulovlige nettsider, hvor folk spurte om blant annet Dr. Cox skulle forlate serien. Da forventet jeg liksom noe dramatisk, selv om episoden var utrolig morsom.

Brukte Dr. Cox navnet JD for første gang? "Thank you, JD..." - det var en utrolig scene. Det var dog litt merkelig å ikke høre så mye fra Dr. Cox. Ellers var jo agent Kellerman fra Prison Break med i denne episoden, det var utrolig uvanlig å se ham som en følelsesfull raring.

Janitor var også ekstra genial de siste episodene. For det første var han fortelleren i His Story III, for det andre har han kommet med mange morsomme kommentarer og historien. Lo meg i hjel da han fortalte om sine dager som profesjonell løper.

"Knifewrench! Practical and safe." :!:

Noen synspunkter om Carlas graviditet?

:)

Endret av KGB-
Lenke til kommentar

Av de 5 sesongene nå så vil jeg si denne er blant de 3 beste. Stiller et stort spørsmåls tegn hvis det ikke kommer ihvertfall 1 sesong til. Og enig KGB- de siste episodene har vært utrolig bra. Per dags dato beste sitcomen i mine øyne.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Så nettopp "My Lunch" og måtte presse meg for å holde tårene inne :( , hvis Dr.Cox forsvinner så man en spennende fremtid i møte på Sacred Heart. "My Lunch er kanskje det beste jeg har noen gang sett på TV. Fra å knise og le av "the Todd" til å nesten grine i det neste sekundet, er ingen annen TV serie som kunne klart!
Endret av hds
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...