Gå til innhold

Er det noen feral/resto-dr00ds der ute?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke anbefale deg en slik hybrid build. Min teori (også testet av meg selv) er at skal du være feral, gå all the way, ikke gimp deg selv til å ta NS, den talenten er ikke så kickass som man fort kan tro. Kan ikke linke en til deg siden talent kalkulatoren ikke funker hos meg nå, enkelte talents er ikke klikkbare.

 

Anyway, OoC/LotP build gir deg mest for penga som feral, og med HotW har du mengder med mana med decent healing gear (hadde selv 420 intellect unbuffed med hotW), så heale kan du uansett. Du kommer til å savne NS litt, men ikke for lenge. Burst damage kan være ekstrem om OoC procer og du har nice crits. Selvbuffet hadde jeg 970AP og 23,2%crit med så og si crapgear, bortsett fra 2 epics, eye of hakkar (ingen andre ville ha) og wristguards of stability.

 

Eneste problemet med å gå fra resto til feral er enkelte ting, slik som qyesten for å drepe drakkis, da de fleste har mark of tyrrany eller eye of the beast, da kanskje blackhands breath hadde vært bedre. Samme med bonecrusher fra DM, denne disenchanted jeg for en god stund tilbake, og jeg har istedet brukt en grønn mace of the tiger (18 str 18 agi) den er fra Onyxia though så ser på den som epic :p

 

Vet du spurte om feral/resto build, men har selv erfart at med nice gear (har du/har hatt en MC guild har du sikkert plenty cenarion, dropper jo hele tiden) kan du heale plenty. Den reduserte manakostnaden fra resto blir erstattet med mye mer mana. Det du savner mest er NS og Innervate, men vær ærlig, har du virkelig bruk for dem?

Også 0,5 sekunders mindre cast time er fint, men har spilt uten det til 1.8 så var ikke vanskelig å fortsette.

 

(Jeg har en dyp resto build nå btw)

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Gimp is a usually derogatory term used to refer to a (normally male) sexual submissive person, typically dressed in leather and wearing a mask of the same material.

5381300[/snapback]

Det er en grunn til at jeg hadde HELE Smooth Leather-settet på Grindolf :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...