Makaakaaa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Kjøpte kortet av en venn, som har mista driveren...Prøvde å laste ned driver fra NVIDIA, men det får jeg ikke installert uten at programvaren er i ser det ut til... Men prøvde hvertfall å putte det i uten å ha installert driveren, men da begynte det å pipe som et he?#¤%! Noen tips?! Endret 3. januar 2006 av El Diablo^^, Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 er da bare å downe forceware 81.98 (er vel den nyeste atm) fra nvidia og installere. forsto ikke helt hva du mente med resten der, så jeg kan ikke hjelpe no mer føre du forklarer så jeg er med på problemet Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Avinstaller driverne til det kortet du har. Kan gjøres i "legg til/fjern programmer. Mange kjører også drivercleaner i tillegg. Slå av maskina, og skru ut det gamle kortet og monter inn det nye. Start maskina, la systemet finne og installere det nye kortet, restart maskinen. Kjør driveren du har lastet ned fra nvidia.com, restart maskinen. Da burde det være oppe å gå om det ikke er noe feil på skjermkortet du har kjøpt. Husk å sette inn ekstra strømkabel i det nye skjermkortet om det krever det. Se etter strøminntak som er likt det du finner på harddisker. Lykke til. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Avinstaller driverne til det kortet du har. Kan gjøres i "legg til/fjern programmer. Mange kjører også drivercleaner i tillegg.Slå av maskina, og skru ut det gamle kortet og monter inn det nye. Start maskina, la systemet finne og installere det nye kortet, restart maskinen. Kjør driveren du har lastet ned fra nvidia.com, restart maskinen. Da burde det være oppe å gå om det ikke er noe feil på skjermkortet du har kjøpt. Husk å sette inn ekstra strømkabel i det nye skjermkortet om det krever det. Se etter strøminntak som er likt det du finner på harddisker. Lykke til. 5379045[/snapback] TAKKER Å BUKKER MYE!! Prøver nå Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Neeeei...Finner ikke driveren på "legg til/fjern"! Og får jo ikke sletta fila, fordi den selvfølgelig er i bruk..hva mente du med det andre jeg kunne gjøre? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) http://www.drivercleaner.net/ Endret 3. januar 2006 av MorePower Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Nå skjønner jeg ingenting...Finner ikke en tråd til stedet man downloader det jo! Sorry, men jeg er litt nabb...Hehe...Må liksom ha det inn med teskje...xD Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Står download nederst på sida. Du kan gjerne fortelle hva slags skjermkort du har fra før, hva slags os du kjører og hvilken psu du har. Kanskje den ikke er kraftig nok, om du har en gammel pc. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Dersom du ikke klarer å avinstallere skjermkortdriverene så kan du gjøre det her: Høyreklikke på my computer>properties>hardware>device manager>display adapters>høyreklikk på driveren(e) som kommer opp og velg uninstall. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 INGEN AV DELA FUNKER! Har avinstallert driveren, men det piper! HVA GJØR JEG?!? Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 DETTA ER HOVEDKORTET: Form Factor: µATX 24.4 cm. x 22.4 cm Form Factor CPU Support Socket -A (Socket 462) for AMD PGA Athlon processor at 3200 MHz and more. 133/166 and 200 MHz Host bus speed (uses dual clocking to obtain 266, 333 and 400 MHz FSB) System Memory Two 184-pin DDR SDRAM DIMM sockets Support for single-sided or double-sided DIMMs (DDR266, DDR333 and DDR400) Support for up to 2 GB system memory KM400A Chipset: VT8378 system controller and VT8235 V-Link south bridge Chipset consisting of the following Gammelt skjermkort: ATI RADEON 9250 128MB DDR (ATX format) + TV-Out Nytt skjermkort: G-Force 6800LE 128MB DDR 8x AGP CRT, DVI & TV-out Lenke til kommentar
orginal Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har du plugga inn den ekstra strmledningen 6800LE korta krever? (Mitt gamle gjorde nå i allefall det, og når den ikke var i pep den. Skikkelig ambulanse-lyd ) Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Fulgte ledningen med i pakka? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er vel bare en slik en vanlig molex kontakt? samme som brukes til ide hardisker og ide cd/dvd-romer. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for all hjelp...fikk det til...tenkte ikke over at det seff var en vanlig 4-pins kontakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå