willbend Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har ihvertfall aldri opplevd det, jeg som er så fan av ra2. Til tross for at Aulan var ganske stort(500 stk.) hadde de ikke det der heller. Men hvordan er det på TG? Holdes det ra2 eller StarCraft compo der? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg brukte å arrangere det på GlobeLAN men tror vi droppa det i 2002. Vurderer å ta det med hver gang, men får aldri tid til det. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 På SwitchLAN arrangerer vi alltid Starcraft compo. I år stod også valget mellom RA2 og Generals, men Generals gikk av med seieren i pollen som avgjorde hvilke av de to vi hadde compo i. Jeg forstår deg, Ra2 er konge, men det er jo generals og www.switchlan.com Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 På tg har det vel ikke vært noen offisiell ra2 compo de siste årene. Starcraft derimot er mer vanlig. Men hva som holdes av uofisielle compoer vet jeg ikke. Du kan jo sikkert prøve å få i gang en hvis du skal dit. Hvis du spør pent, og organiserer ordentlig, så kanskje partyshop sponser med en premie også. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hakke hørt om lan siden 99 hvor det var ra2 compo Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Red alert 2 Yuris revange er ganske fett, litt tøffere enn Ra 2.. Ra 2 (Yuris revange) er skikkelig gøy.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det må vi linke på neste lan Dahl.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 På SwitchLAN arrangerer vi alltid Starcraft compo. I år stod også valget mellom RA2 og Generals, men Generals gikk av med seieren i pollen som avgjorde hvilke av de to vi hadde compo i. Jeg forstår deg, Ra2 er konge, men det er jo generals og www.switchlan.com 5392841[/snapback] Generals? Huff, stakkars LAN-deltagere. Red Alert 2: Yuri's Revenge eier! Var en gang nummer 12 på rankinglisten i verden! Ingenting er et like bra strategi-multiplayerspill som dette! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Får ikke blitt mer enig Deathie.. Beste multiplay-strategi spill ever.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det var jo ikke synd i deltakerne. Kun de som har lyst å spille spiller jo.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har sjeldan sett RA2-compo ja, er som oftast dei som er fan av spelet som tar eit par rundar, inkludert meg sjølv. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det var jo ikke synd i deltakerne. Kun de som har lyst å spille spiller jo.. 5404181[/snapback] Jeg tenkte at det er synd i de med tanke på at de ikke får ha en RA2 compo i stedenfor. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 På NDT-LAN i Bergen har vi nå begynt med RA2 compo, en del i crewet er nemlig stor fan av RA2 LAN'et vil bli holdt 25/02 - 28/02... Besøk oss på www.ndt-lan.com for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå