Silv3r32 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Go kveld alle datakyndige medmennesker. Nedenfor vil jeg forklare hvilken hendelse som har foregått under prosessen av bygging av pc. Først vil jeg bare oppgi hvilke deler jeg har: Gainward GeForce 7800GT 256MB GDDR3, PCI-Express,"U/3400PCX XP ViVo". Thermaltake Purepower 500W, Wattmåler, Modulære Kabler, 4xSATA, SLI, 20/24pin Corsair XMS3200C2 DDR-DIMM 1024 PC3200 64Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz, 6ns MSI K8N SLI Platinum, nForce4 SLI, ATX Socket-939,4xSATA2,GbLAN,Firew,PCI-Ex16 Western Digital Raptor 74GB SATA 8MB 10000RPM AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte NZXT Lexa, Vindu i Sidepanel, 4 Vifter, Aluminium kabinett Når jeg prøver å starte opp pcn får jeg bare svart skjerm og følgende melding: "Cable connect ok" "No signal" Jeg har koblet til 6 pins kontakten fra skjerkortet til psu Jeg har ikke anledning til å teste med dertilegnet vanlig skjermkort (les: PCI), pga jeg har ikke tilstrekkelig med ressurser for å utføre nevnt oppgave. Dette grunnet mangel på denne type materiale som har denne form for tilkobling. Derfor lurer jeg på følgende. Hvis noen under omstendigheter kan se løsninger på mine avanserte komplikasjoner, ber jeg dem vennligst ta fingrene fatt å legge inn ett dertilegnet svar. Er det da mitt grafikkkort som er defekt? PÅ FORHÅND TAKK FOR ETT STED SOM HJELPER SÅNNE SOM MEG MVH Jente 12 Endret 3. januar 2006 av Silv3r32 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har du prøvd clear CMOS? Det kan du gjøre ved å slå av maskinen, ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekunder før du setter det inn igjen, for så å starte opp pcen igjen. Dobbelsjekk alle kabler i maskinen. Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 har du koblet til med digital eller analog skjerm kabel mellom data og skjerm?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå