sondre1989 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei.. Noen som ve hvordan man kan fjerne programmer som lastes inn ved oppstart av windows. Nåe jeg starter windows er pc'en veldig treg og jeg er helt sikker på at det kommer av at jeg har altfor mange programmer som lastes inn automatisk. Jeg kunne dette før, men nå har jeg glemt hvordan jeg kommer inn der som jeg kan huke av for hvilke propgrammer jeg vil skal kjøre ved oppstart. Lenke til kommentar
Peter pan Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 gå feks inn på go.pcworld.no/11473 der kan du laste ned programmet Msconfig og så kjøre det veldig enkelt og fungerer greit. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Eller du kan gå inn på start---->kjør---->skriv: "MSCONFIG" ----> Oppstart, og trykk enter, der kan du velge hva som skal starte Endret 3. januar 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Peter pan Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 haha....luringen. Jeg tok den tunge veien selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå