lagerløf Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har noen kritikk til dette bildet? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ikke så verst, men kunne godt å brukt høyere blender. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det ser ut som du har bommet en del på fokusen og fyrverkeriet er ganske overeksponert, men det fikk en pussig malerisk effekt som var ganske fin. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det ser ut som du har bommet en del på fokusen og fyrverkeriet er ganske overeksponert, men det fikk en pussig malerisk effekt som var ganske fin. 5379411[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Oioi, det første JEG tenkte var "Sydney". Minus operahuset og pluss et norsk hus i forkant. Fint bilde, likte utsnittet. Men farger og lys var litt rare, og fokus er litt ute og kjøre. Men jeg likte det! Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Enig med de andre, virker som at ikke noe som helst er i fokus. Skulle gjerne sett mer av vannet, likte effekten av gjennskinnet fra rakettene. Blir en del forstyrrende elementer nederst på bildet(trær og fjell) som jeg syns ødelegger stemningen. Skulle gjerne hatt bare huset og noe av berget også mer av fjorden, men dette er selvfølgelig ikke ting man lett gjør om på Ellers et fint bilde Hvilke ISO innstillinger, lukketid osv? Lenke til kommentar
lagerløf Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Enig med de andre, virker som at ikke noe som helst er i fokus. Skulle gjerne sett mer av vannet, likte effekten av gjennskinnet fra rakettene. Blir en del forstyrrende elementer nederst på bildet(trær og fjell) som jeg syns ødelegger stemningen. Skulle gjerne hatt bare huset og noe av berget også mer av fjorden, men dette er selvfølgelig ikke ting man lett gjør om på Ellers et fint bilde Hvilke ISO innstillinger, lukketid osv? 5380768[/snapback] Lukkertiden var 13" ISO var 400. Det er første gang jeg prøver å ta bilder med lang lukkeritd, jeg vet ikke hvorfor bildet ble uskarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå