ThaMezzy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg fikk iPod på lille julaften. Jeg skulle dra til Spania på julaften så fikk alle gavene en dag før. Når jeg hadde installert programvaren som fulgte med og startet maskinen på nytt så koblet jeg iPod'en til pc'en. Den første feilmeldingen jeg får er noe med at det er en Ukjent enhet som er koblet til og det er en feil på den. Når jeg går inn i enhetsbehandlingen så står det et utropstegn på USB-masselagringsenhet. Når jeg går inn på den så står det at den ikke kan starte. Jeg prøvde å bruke iPod'en på min fars bærebare og det funket glimrende. VIl gjerne at det skal være slik på min stasjonær også. Jeg har prøvd å installere programvaren på nytt også, men det funket ikke. Hva gjør jeg nå? Noen som har vært borti dette selv som kan hjelpe meg? Vær så snill og hjelp meg:P Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vel, det virker for meg som om du har USB 1.1, iPoden trenger USB 2.0, eller firewire. Dette gjelder ikke 5G, den takler bare 2.0 og ikke firewire. Det kan også hende at du har USB 2.0, men bare ikke har innstalert drivere til den. Kanskje noen idéer som skal hjelpe deg videre... Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Vel, det virker for meg som om du har USB 1.1, iPoden trenger USB 2.0, eller firewire. Dette gjelder ikke 5G, den takler bare 2.0 og ikke firewire. Det kan også hende at du har USB 2.0, men bare ikke har innstalert drivere til den. Kanskje noen idéer som skal hjelpe deg videre... 5378682[/snapback] Glemte å si dette. Har iPod 5G 30GB. Skal se på dette. Er det noen måte på å finne ut om jeg har noen 2.0 porter? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Egenskaper på "Min Datamaskin" -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Helt nederst står det kanskje: Universal Seriell Busskontroller. Der finner du muligens noe som står USB 2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå