.com Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 heisann; trenger ny telefon etter at min nokia 5140 tok kvelden, abbonement jeg kan bruke er kontantkort, eller netcom young talk Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ikke viktig Form: -Format: helst klapp eller skyve -Vekt: Ikke alt for tung -Antenne: Intergrert -Sprut/støtsikker: Trengs ikke Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Stor skjerm -Touchscreen: Nei Pris: jeg kan bruke opp til 3500 kroner Diverse: -Merke: Nokia, sony ericson eller samsung -Videokamera: Helst, men ikke et must -Symbian: Hadde vært digg -Infrarød port: Ikke viktig -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: over 50 MB -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Triband: Ja -UMTS/3G: Helst, men ikke et must -Wlan: Uviktig -GPS: Nei -Radio: Ikke viktig -Bruksområder: Ringer litt og sender endel SMS. kommer til å ta endel bilder så helst 2 mega pixel kamera. har sett på samsung d600, nokia 6280, og nokia n70, hva anbefaler dere? evt. andre modeller? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har en D600, og trur nok det er en telfon som passer deg perfekt! Vil du ha enda litt bedre kamera, med autofokus, og bedre Mp3spiller er SE W800i en flott telefon, men syntes fargen ikke er noe pen, og at det er ganske mange som har den. D600 er en litt mindre "sjelden" telefon i forhold til W800i. Men D600 tar ganske bra bilder, og så er det skyvetelefon, slik som du sier du vil ha. Den har også mulighet for Transflash minnekort. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ikke mange alternativer her. Alle telefoner med to megapiksler på markedet i dag: -SE K750i -SE W800i -Nokia 6270 -Nokia N90 -Nokia N70 -Samsung D600(E) Og snart Nokia 6280 også. Av dem har alle sammen mp3-spiller osv, men kun 6270, K750i og W800i finnes, og 6280 kan forhåndsbestilles, til under 3500kr. D600 også om du er heldig. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Tror den kommende Nokia 6280 vil passe deg meget bra. Den matcher ihvertfall kravene dine veldig bra. Eventuelt Nokia N70 hvis Symbian viser seg å være veldig ønskelig. Endret 4. januar 2006 av håvard87 Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 jeg testet alle de du nevnte vegard, men likte ikke tastene på noen av nokiaene, sony ericsonene falt ikke ikke i smak, så valget ble samsung d600 (e) men lurer på en ting, hva betyr den røde firkanten som det står en e i? den har vel noe med edge å gjøre, men betyr det at edge er aktivt? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 En samsung D600 er nok den som passer deg best men også evt en D500 men den har ikke alt og er ikke like god som D600:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå